Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Svar
32
· Visningar
3 975
Senast: fjordtokan
·
D
Utrustning Hej! :D Detta låter säkert helt konstigt och galet.. :o Men det är såhär att jag bor utomlands (Turkiet) tillsammans med en kompis... 2
Svar
28
· Visningar
3 236
Senast: sandrafors
·
Utrustning Jag har investerat i en Amerigo DJ (+2,5) till min ponny och behöver nu tips på hoppsadlar som kan passa bra. Jag vill helst inte köpa...
Svar
0
· Visningar
2 124
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Hur vid är en Amerigo +2? Gärna i jämförelse med Prestige:)
Svar
6
· Visningar
1 867
Senast: pomelo
·
C
Utrustning Jag har enkelkåpade hoppsadlar och undrar vad ni har för schabrak till dem? Jag har tre schabrak från ett danskt märke som inte har...
Svar
6
· Visningar
2 865
Senast: Bison
·
Utrustning Är det någon som har Hööks färgade stigbyglar och kan berätta HUR mycket färg de släpper? Jag är rätt skeptisk när de själva på pekar...
Svar
7
· Visningar
1 910
Senast: G-uldlock
·
Utrustning Hej! Är det någon här som äger ett Micklem-träns i brunt? Competition-modellen. Jag ska köpa ett sånt men jag tycker det är väldigt...
Svar
2
· Visningar
2 293
Utrustning Ni som har tränset rambo micklem, är ni nöjda? Vad har ni för synpunkter om tränset? Hur är det i strolekarna? Funkar det bra som...
Svar
5
· Visningar
10 324
Utrustning Minnesgoda läsare vet jag under inridningen (som nu står still) hade problem med ponnyn och bett. Han accepterade att ha bettet i munnen... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 927
Utrustning Vad tycker vi om den? Nån som har nån erfarenhet, bra som dålig? Får dra 1500 på b-kort kan jag tillägga...:p
Svar
17
· Visningar
7 641
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Jag funderar på att byta transport. Har nu en Boj som vi är nöjda med men jag vill ha en som det inte är ramp på utan som har dörrar...
Svar
16
· Visningar
3 329
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag har lyckats tyda 5 av följande 6 träns, men vad är det för sorts träns som avbildats längst ner till vänster ? ? ? 2 3
Svar
41
· Visningar
6 137
Senast: Nominous
·
Utrustning Vilka sadelmärken och modeller passar en spikrak rygg som är hyffsat rund men inte så bred, har sadelläget något längre bak pga stora...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Någon som kan hjälpa mig att reda ut skillnaderna på dessa två? Vilken modell kom först? Vilken är "bäst"? Och varför har dom två nästan...
Svar
3
· Visningar
2 766
W
Utrustning Nu har vi provat 5 olika sadlar med olika vidder på bommen men ingen sitter bra. Det största problemet är att sadlarna kanar bakåt även...
Svar
17
· Visningar
15 025
Senast: frittan
·
T
Utrustning Tänkte köpa en blå tävlingshjälm (Charles owen) Har nu en svart Wellington till vardags och funderade på en Charles Owen Fiona men...
Svar
0
· Visningar
842
Senast: Tallyhoo
·
Utrustning då min golf gått sönder för femtielfte så börjar de vara dax att köpa (billig) bil Önskar att den skall hålla ihop och kunna dra...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: vinkelina
·
M
Utrustning Går det ens? Har sett att folk fäster pärlrader i valiga pannband, men nån som har någon idé om hur man fäster pärlor på ett rundsytt?
Svar
9
· Visningar
2 513
Senast: missan
·
Z
Utrustning Behöver en ny hjälm tycker denna är rätt snygg men blir osäker om banden är lite för tjocka vad tycker ni? Någon att satsa på...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Zingo
·
P
Utrustning Är det någon som vet om det går att laga en Wellington dressyrsadels sits? Den har av okänd anledning blivit extremt repig och i princip...
Svar
6
· Visningar
4 402
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka