Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Om ja, hur i hela helvetet fick ni dit det? Skulle byta här ikväll, och byta mellan de lila har ju liksom varit gjort på under 10...
Svar
6
· Visningar
2 638
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Satt och surfade lite här och fick syn på en bild med en ponny som hade en rem fäst över nosen mellan bettringarna, ungefär som en...
Svar
9
· Visningar
4 710
Senast: Fredag
·
E
Utrustning Jag behöver ett regntäcke som andas grymt bra. Några önskemål är att det är tunnt fodrat, så att det går att ha dagar när det är runt 10...
Svar
8
· Visningar
2 488
Utrustning Jag måste köpa ett nytt träns till min kallblodstravare, men vet inte riktigt vad han passar bäst i. Jag har hittat ett fint träns...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: H2SO4
·
T
Utrustning Horze har en ny billig hjälm på sin första sida, men jag undrar har den verkligen något hakband?:crazy: På alla andra hjälmar som de har...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: greatguy
·
Utrustning Är det någon som har Wintec ponnysadel. Inte ponnyputan utan en riktig sadel. Har för mig att den finns i 14 tum. Till vilken typ av...
Svar
0
· Visningar
1 390
Senast: Apollo
·
Utrustning Vi jagar en ny hästtransport, men har ganska stora krav på utrymme och vikt. Den som bäst uppfyller våra krav är Umesläp B60, men det...
Svar
8
· Visningar
3 944
Senast: Emmie_75
·
Utrustning Nu börjar bilen sjunga på sista versen och även om jag inte riktigt vet hur jag ska finansiera ett byta så tänkte jag börja spåna... 2
Svar
27
· Visningar
3 614
Senast: ptr
·
K
Utrustning Hej! Har en jättefin Wintec allroundsadel som jag nu tänker sälja, men jag vet inte om den är luftstoppad, eller inte. Står det...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Kafferosta
·
Utrustning Om ni säljer begagnad utrustning hur mycket sänker ni priset utifrån nypriset? Förstår att det är olika beroende på slitage. Men låt...
Svar
7
· Visningar
1 856
Senast: Alexandra_W
·
K
Utrustning Hej! Är nybliven ägare till en Jacson Knights Lancelot (allround). Den är 17" och MW i bomvidd. Jag är nu på gång att ordna vidare...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: Kafferosta
·
Utrustning Ngn som har tips på bra sadelutprovare i trakten, jag bor i emmaboda kommun, vill inte köra alltför långt. Vill gärna att de säljer...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: vike
·
Utrustning En begagnad, säljaren en privatperson? Var går er mentala gräns? Antal mil alltså... Var sätter ni den ekonomiska gränsen , dvs...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Rie
·
Utrustning Ska kika på en hästtransport som enligt uppgift ska vara 205 i takhöjd, låter inte det väldigt lite? Hur stor häst kan man köra i en...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: pulkaskurk
·
Y
Utrustning Jag behöver verkligen hjälp!.. Han är 6 år, och blev körd på järvsöfaks bett, när ja nu rider har jag ett pessoa (ja slå mig om ni... 2
Svar
24
· Visningar
3 598
Senast: yeax
·
Utrustning Jag har en Kieffer som jag köpte av en privatperson förra året. Sadeln passade mig och hästen perfekt och var i nyskick så jag brydde...
Svar
19
· Visningar
3 045
Senast: REIN
·
Utrustning Vill veta allt om era erfarenheter om denna bil:) Hur den är att dra med, att köra, ja allt!
Svar
12
· Visningar
9 274
Senast: mooi
·
Utrustning Hur vet man vilken storlek man ska ha på benskydd? Boots? Just på boots verkar storleken variera enormt mellan olika märken? Hur...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Quickeman
·
Utrustning Jag har som dom flesta ett sadelproblem.. Jag har hållt på och hattat fram och tillbaka nu med massa sadelutprovare men INGENTING...
Svar
6
· Visningar
1 292
Utrustning alltså... fråga... är det ett känt märke som folk köper idag? jag har en kavaj som jag fick när jag var...14? när jag googlar nu så...
Svar
4
· Visningar
1 522
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025