Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tänkte för skojjs skull höra lite hur mycket av den utrustning ni använder på hästen, nog främst är där för att det är snyggt. Kan... 2
Svar
23
· Visningar
2 643
Senast: Siren
·
Utrustning Hej! Jag har köpt ett nytt träns som jag totalt älskar, men det finns ett problem. Det är GUMMItyglar! Jag har gett dom två chanser nu...
Svar
6
· Visningar
906
Utrustning Hade tänkt att köpa en förbygel eller brösta till min häst. Då sadeln kasar bak lite när vi hoppar. Nu är det så att jag är mycket...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Panamera
·
Utrustning Inser att jag måste införskaffa en gräsreducerare till shettisen. Har inte använt någon och vill höra era erfarenheter av vilka som är... 2
Svar
21
· Visningar
2 959
Senast: doleron
·
S
Utrustning Hej! Jag funderar på att beställa ett Schockemöhle träns från en internetbutik i Tyskland, är det någon som har erfarenhet av att...
Svar
6
· Visningar
1 592
Senast: Mikan
·
Utrustning Jag ska börja åka och träna regelbundet med min häst (äntligen :bow: ), och jag funderar på hur jag ska förvara sadeln i bilen på ett... 2
Svar
32
· Visningar
6 301
Senast: _Yggdrasil_
·
Utrustning Tjeeenare mannen! Nej men hej, alltså ni som någongång har köpt en sadel från hööks, kan ni berätta vad ni tycker om den? Ibland har ju...
Svar
12
· Visningar
3 124
Senast: Flavor
·
C
Utrustning Jag skulle behöva köpa nya ridbyxor. Tidigare har jag bara haft knäskodda förutom vinterridbyxorna jag hade i vintras som var...
Svar
12
· Visningar
2 003
Senast: bellls
·
Utrustning Har en vän vars tävlingshäst är duktig på att kraffsa i transporten. Nu senast glömdes broddarna bort och hon gjorde fint hål i mattan...
Svar
14
· Visningar
3 836
Senast: -Remont-
·
Utrustning Jag ska köpa mig en bomlös sadel har jag nästan bestämt mig för. Nu har jag provat alla bomsadlar som finns snart och känner att jag... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 142
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Känner igen loggan alldeles våldsamt men kan inte komma på vad det är för märke. Hjälp mig!! :) [/url][/IMG]
Svar
3
· Visningar
1 084
Utrustning :confused:Någon som vet hur länge albions dressyrsadlar har funnits på marknaden..? Är intresserad av att köpa en men ägaren vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 665
Utrustning Svårt att tyda märkningen, men nån kanske känner igen det? 101 står det längst upp, otydligt i mitten och Berlin längst ner inuti...
Svar
5
· Visningar
1 154
Utrustning Hej! Jag köpte min Crown sadel i höstas, och är supernöjd med den! Men nu är det så att jag betalade 5000 för min (ny), när jag har...
Svar
14
· Visningar
2 001
Senast: caballus
·
Utrustning Vad kan jag göra för att minska trycket över nacken på hästen? Har en känslig dam som helst inte vill ha så mycket tryck just över...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: HannaZ
·
B
Utrustning Nån som vet nått snyggt pullarträns med inåtvända spännen? Känns som att jag kollat överallt, men inte hittat nått :/
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Beeth
·
Utrustning Ja, vilka tycker ni är bäst/snyggast? :) Själv tycker jag att Rambo Newmarket är riktigt snygga, i både grått, blått och brunt...
Svar
13
· Visningar
1 878
Senast: Deimion
·
K
Utrustning hejsan ! är det npån här som har köpt ett boj 2011 ?
Svar
2
· Visningar
888
Senast: kimsan
·
Utrustning Jag har en väl använd sadel av märket Cheval som jag nu funderar på att skicka iväg till sadelmakaren (närmaste sadelmakare 25 mil bort)...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: NightShade
·
M
Utrustning Går det att göra läderstövlarnas skaft smalare? Har fått ett par stövlar som passar i fot och höjd men de skulle behöva göras typ 2 cm...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: missan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka