Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 437
Senast: oki
·
Utrustning Nu behöver jag hjälp! Ska byta ut mitt gamla släp och står och väger mellan en beg. boj bravo 220SEH -07 och en ny Thule Royal, 1990kg...
Svar
8
· Visningar
7 274
Senast: Vikan
·
Utrustning Bland dom värsta sakerna jag vet kvalar kedja under hakan in ganska högt. Kan någon säga varför det skulle vara bättre att ha den under... 2
Svar
32
· Visningar
5 886
Senast: Bison
·
Utrustning Håller på att titta runt på alla bomlösa man kan hitta och så, även fast jag inte ens har en häst, men det är min underhållning iaf...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: Popcorn
·
Utrustning Hejsan alla! Då min häst har börjat muskla sig passar inte längre den nuvarande sadeln, en Stübben Siegfried 16,5" och bomvidd 30. Den...
Svar
7
· Visningar
1 639
F
Utrustning Hej! jag vill reda ut några saker. Känner mig lite dum men.. Martingal vet jag vad det är. Men Förbygel är det till att hålla sadeln...
Svar
13
· Visningar
15 508
Senast: Rosett
·
Utrustning Vart är alla sadelkammartrådar med bilder? Är jag helt blind:confused: Har sökt och sökt och finner inte ngn tråd:crazy: Så hur ser...
Svar
2
· Visningar
1 891
Senast: Favina
·
Utrustning Har tänkt köpa en bomlös till min kbl-travare som periodvis blir lite för rund för att hennes bomsadel ska ligga bra. Är helt... 2
Svar
22
· Visningar
3 384
Senast: roockmadde
·
S
Utrustning Min flicka ska äntligen komma hem igen så jag har börjat gå igenom "gömmorna" igen och har bla hittat en Mattes Correction Pad med ilägg...
Svar
1
· Visningar
1 716
Utrustning Någon som har gjort det själva? Är det svårt? Vad kostar fönsterna ungefär? Vill gärna ha ett i transporten, ska även försöka bygga...
Svar
4
· Visningar
5 198
Senast: Lena J
·
Utrustning Jag har problem med ena mitt knä, får ont direkt när jag ska ut och rida. Har läst en hel del om de här ledande stigbyglarna och att det... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 589
Senast: Therese1988
·
Utrustning Vilken är den snyggaste bruna ridjackan du sett eller köpt? Gärna bilder:) 2
Svar
25
· Visningar
6 708
Senast: Inka-90
·
Utrustning Blir tokig på täcken! Inget täcke har samma strl! Köpte förra våren ett Amigo Insulator 150gr i strl 145. Sitter kanon på min häst...
Svar
8
· Visningar
4 049
Senast: MaRomer
·
Utrustning Hej! Har tvingats inse att igångsättning utan sadel är svårt.. Behöver därför en ny sadel (eftersom fröken inte uppskattar den gamla...
Svar
8
· Visningar
1 719
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Har en kastanjebrun fullblodsvallak som jag inte riktigt kan komma på vilka färger han passar i. Har brun sadel och träns till honom då...
Svar
6
· Visningar
2 725
Senast: Alem
·
Utrustning Går det ens att hitta träns med hakar idag? För några år sedan (Kanske ganska många ;)) var de ju väldigt poppis men som vanligt...
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: Adelente
·
Utrustning ...helt plötsligt börjar röra sig i sidled (uppruggad päls), har den blivit lite för vid då:confused:? Eller kan vinterpälsen orsaka att... 2
Svar
21
· Visningar
6 780
Senast: Minstral
·
Utrustning Jag behöver hjälp..... jag letar efter en dressyrsadel med djup sits och bra stöd. Det jag behöver hjälp med är tips på märken som ger...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hej! Bates caprilli passar min häst. Funderar på att köpa Bates Isabell Werth istället. Men skiljer dom sig i passform undrar jag nu...
Svar
10
· Visningar
8 140
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Behöver lite tips på vad jag ska kolla efter för sadel till min ponny. Hon är en c-ponny. Manke och svängd rygg. Men även väldigt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 539
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka