Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hejsan jag har fått ett tredelat bett med platta, vad är det som skiljer det mot ett vanligt tredelat med droppe? tack för svar:)
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Maddzzz
·
Utrustning Jag letar efter ett ländtäcke (alltså inte ett ridtäcke som knäppes framför sadeln). Det ska vara knallgult, eller annan knallig färg...
Svar
7
· Visningar
1 182
Senast: trofé
·
M
Utrustning Går det att använda h**ks kandar Tudor som träns eller sitter alla delar ihop i nackstycket? Ser så märkligt ut på bilden!
Svar
1
· Visningar
928
Senast: pinky
·
Utrustning Tänkte skicka in sambon till ridsportaffären idag för att plocka upp 2 par BoT paddar till tanten men är osäker på vilken storlek jag...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Nominous
·
Utrustning någon som har eget för hemmabruk? vilket? vad kostade det? nöjd? jag har koll på en del sådana men tänkte höra om det finns ffa billigare.
Svar
10
· Visningar
3 744
Senast: Breccia_
·
Utrustning Nå, vilka ridstövlar är de bästa enligt er? Jag är ute efter ett par som funkar både att ha när man strosar runt i stallet (mockar... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 288
Senast: lindaa
·
Utrustning Har nu äntligen gjort slag i saken och köpt mig en Senstation G4, bomlös sadel. Har den på öppet köp ett par dagar och provade första...
Svar
16
· Visningar
3 667
Senast: ylvalill
·
Utrustning Jag drömmer om varmare tider och börjar så smått leta efter ett par vettiga rid/stallskor för sommarbruk. För lika mycket som jag...
Svar
6
· Visningar
1 475
Utrustning Som frågan lyder... Vilken färg tycker du är snyggast? På chabrak och kantband?? Har sett att det är mycket ljusa färger, lila, rosa mm... 2
Svar
22
· Visningar
2 040
I
Utrustning Jag ska snart köpa mina första par ridstövlar, men jag är inte riktigt säker än på vilka jag ska ha... :confused: Har kollat runt lite...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: imaginative
·
Utrustning Har under vintern följt världskuppen i hoppning och har blivit mycket förvånad över alla skapa bett man ser i munnen på hästarna...
Svar
18
· Visningar
2 793
Senast: Alem
·
B
Utrustning Jag är på jakt efter ny sadel till hästen med rätt svårt sadelläge. Jag tror att en Röösli Luzern skulle kunna ligga rätt bra och vill...
Svar
0
· Visningar
1 223
Senast: BSDC
·
Utrustning Okej. :) Jag har absolut ingen koll alls på det här med sadlar utan bom. Hjälp mig är ni rara! Läget är så att min häst har vilat... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 225
Senast: mishima
·
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny och eftersom detta är rena djungeln för mig så har jag jättesvårt att välja! Min ponny är... 2
Svar
35
· Visningar
3 347
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag har BE-körkort och skulle vilja veta hur BMW 3-serien är som dragbil, någon som testat? Klarar den att dra ett stort bojsläp med en...
Svar
14
· Visningar
5 675
Utrustning Har lite problem med att välja boots.. Har just nu 2 par Easyboots Glove som jag funderar på att brodda och funderar då på att köpa 2...
Svar
0
· Visningar
660
A
Utrustning Har letat efter snygga ridbyxor ett tag nu, men jag tycker alla kommer i samma färger - svart, brun, marin. All heder åt de färgerna...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: AnnaBW
·
Utrustning Vad är det för skillnad på "rider 2000" och "the rider", tycker de ser likadana ut? Hur är storlekarna?
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: pemma
·
Utrustning Jag vill ha ett remontträns som uppfyller dessa krav; *svart *silverspännen *inåtvända spännen vid bettet *inga spännen på nosdelen...
Svar
5
· Visningar
1 026
Utrustning Jag undra vart i hela friden man får tag i stora grejjer?! Min kille har stora fötter mkt hovskägg som resulterar i att bena är enorma...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: DiamondBlue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka