Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min häst delar numera hage med täckesmarodörer... 2 nya täcken har strimlats på mindre än en vecka:cry: Finns det något täcke som... 2
Svar
22
· Visningar
3 449
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Har lite funderingar ang min häst och hennes dressyrsadel. Hästen har den största och lääääängsta manke både jag, vänner och...
Svar
5
· Visningar
1 366
Utrustning Kort och gott, vad för dressyrsadlar (märken och modeller) kan jag anta passar min häst om en Stubben edelweiss NT (E bom) ligger som...
Svar
12
· Visningar
1 629
Utrustning Ni som har det, är det ett HELT skinn ni har? För de jag har tittat på är ju jättestora, känns som att det kommer hänga ren överallt om...
Svar
17
· Visningar
5 039
Senast: Lillajag3
·
Utrustning Ja, det finns ju bara sådär en miljon sadeltrådar, så varför inte en till :D Är på jakt efter en ny hoppsadel till stora fuxen. Min... 2
Svar
27
· Visningar
2 380
Senast: feel
·
A
Utrustning Har en shettis jag brukar rida barbacka på, då han inte har så mycket manke och sadeln lätt glider fram. Sedan har han en så stor mage...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Vita_N_6520
·
Utrustning Ja letar efter en svart lädergrimma med mässings spännen i mjukt läder som ska va ställbart i både nos och nacke. Den ska oxå passa...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Seabaz
·
Utrustning Jag undrar om någon lyckats hitta hovboots i små storlekar. De minsta jag hittar är stl. 00. Shettisen som behöver dom har när han är...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: tigerfisken
·
Utrustning Jag är i AKUT behov av en ny sadel, då min balans är påverkad efter en nervskada så behöver jag en sadel som jag blir lite låst i på ett...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: linzan
·
Utrustning Går det iöht att få tag på nu för tiden? Googlade som hastigast men hittade inget intressant. Jag vill ha småquiltade med bra passform.
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Jerseyite
·
Utrustning Kan man värma om bommen på en Henri de rivel (fletcher, hoppsadel) ? Någon som vet om deras sadlar är små eller stora i storleken...
Svar
1
· Visningar
932
Utrustning Håller på att bli smått knäpp nu känner jag, har letat runt till vansinne efter ett par mjuka läder short chaps som inte kostar...
Svar
6
· Visningar
3 238
Senast: Cornetto
·
L
Utrustning Köpte en ny sadel i slutet av sommaren. Bara efter någon månad såg den ut såhär på ena sidan av kåpan: Ytterligen ett litet tag...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: Miagi
·
Utrustning Min syster fyndade ett par bruna pionerridstövlar i lack med krockodilskinnsmönster. Hon testade att rida i dem och fick inget fäste...
Svar
17
· Visningar
2 272
Senast: Breccia_
·
Utrustning Mera frågor...:angel: men ni var ju så snabba o duktiga på att svara. Blev som sugen på en huva också när jag satt o kollade in...
Svar
3
· Visningar
6 172
Senast: Remix
·
Utrustning Min häst får efter ridning en mjuk bula intill ryggraden. Den är ca 2-3 cm i diameter men platt, och han är helt oöm på den. Den är inte...
Svar
4
· Visningar
2 261
Senast: Kazaam
·
Utrustning I mina gömmor finns ett träns som egentligen är ett ganska trevligt. Minus det uppenbara, det har brunt foder och som rubriken antyder...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Eftersom ingen!? startat en sån här tråd hittills så gör jag det nu. Lägg in bilder på allt ni köpt, bara egna bilder inga produktbilder... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
18 850
Senast: Pancakes
·
Utrustning Kan ni tänka er att köpa begagnade täcken och liknande utrustning? Hur gör man med det sen? Vi har tvättmaskin i stallet, men räcker...
Svar
12
· Visningar
2 150
Senast: Pegasus63
·
C
Utrustning Kan man fortfarande köpa Hjorthornsolja på apoteket som man kunde förr i tiden? Letar efter ett bra flug-avstötande medel att ha runt...
Svar
7
· Visningar
4 246
Senast: Neinor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka