Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Utrustning Vad är skillnaden?
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Popkorn
·
Utrustning Jag är på jakt efter en ny ridhjälm och sitter och tittar... Varför är alla ridhjälmar så ofantligt fula?! Kolla på skid- och... 2
Svar
23
· Visningar
5 421
Senast: cano
·
L
Utrustning Här är bilder på 3 olika sadlar, de två första är hoppsadlar och den sista dressyr. Skulle gärna vilja veta hur ni tycker att de ligger...
Svar
10
· Visningar
1 478
Senast: MissMathilda
·
Z
Utrustning Ridit sedan jag var liten men har blivit trött på det. Har sålt hästen till en i stallet, så känns skönt. Men kommer ha kvar shettisen...
Svar
3
· Visningar
840
S
Utrustning Hej alla hästkunniga! Jag har hittat ett täcke bland alla grejer som jag inte riktigt vet vad det är för storlek på.. På lappen står...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: sweep
·
Utrustning Jag letar efter ett par stövlar, har ca 32 cm breda vader, ca 45 cm höga och storlek 37. Har någon förslag på stövlar som skulle kunna... 2
Svar
37
· Visningar
3 200
Senast: Solponny
·
Utrustning Ska nu visa (Mest för att reta Mackan:D ) mina förlängda, fastsättningsbara i nerfällt läge samt att sätta på varmt foder vb... 2
Svar
35
· Visningar
4 271
Senast: axel
·
T
Utrustning Hej alla, Jag gillar att rida min häst barbacka (dock brukar jag ha ett shabrak med resårgjord att sitta på). "Problemet" är att...
Svar
8
· Visningar
1 405
Senast: GoldenBoy
·
Utrustning Hittat ett bett som jag tror kan passa min häst, men tänkte höra vad ni har för åsikter om det. Det är ett Fullcheek bett med stång...
Svar
14
· Visningar
8 526
Senast: Limelight
·
Utrustning OM en person som har BE kort med ett släp äger detta släp på typ 1990 kg lånar ut till en som enbart har har B kort som inte får köra...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Har plockat fram min "Vintertävlingskavaj". Tycker att den ser lite tråkig ut dock, så jag funderar på att piffa upp den lite, genom att...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Cambiaso
·
A
Utrustning Min förra tråd blev visst en efterlysning så den raderades (jag var lat och läste inte reglerna först) då jag undrade var man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Inka-90
·
Utrustning Hur tänker du när du ska komplettera utrustningen? Köper det billigaste tänkbara inom alla kategorier? Sadlar, träns, ridkläder etc... 2
Svar
31
· Visningar
4 240
Senast: Piraja
·
Utrustning jag tänkte köpa ett nytt vardagsträns från hööks och enda kravet är väl achennosgrimma och typ färgen nut.. vilket träns av...
Svar
6
· Visningar
1 414
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Jag brukar tvätta hästens benskydd i tvättmaskinen på 30grader utan tvättmedel. men då tvättar jag bara de med hårdplast, inte de i...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: mackan
·
Utrustning Har beställt en Barefoot Lexington i strl 2. Drar 42-44 i byxor nu så det bör vara rätt storlek dock så verkar det stå lite olika på...
Svar
15
· Visningar
2 549
Senast: Apollo02
·
Utrustning Åh, jag var bara tvungen, den ligger här på mitt skrivbord och jag vågar inte öppna den på kontoret, längtar tills i kväll! Okej...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: annnaa
·
Utrustning Är det ngn som använder gamasher istället för vanliga strykappor bak när de rider? Vad är fördelar/nackdelar?
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: mackan
·
Utrustning Är det någon som vet om det finns korta fårskinnstunnlar? Till sadelgjorden då såklart. Jag har hittat massor "normallånga" men ingen...
Svar
9
· Visningar
1 541
Utrustning Dottern ska tävla sin första dressyrtävling. Får hon använda Tretornstövlarna där? Äger bara dem och ett par slitna ridskor:(
Svar
4
· Visningar
1 741
Senast: Skrutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka