Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Villet fleecetäcke med hals har den bästa passformen om halsen?
Svar
2
· Visningar
750
Senast: FiaPiaLisa
·
Utrustning Min sadel ligger inte bra. Trots att jag har paddat upp den i förhoppning att hon ska muksla sig. Tittar man på hur vojlocken blir...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Mysaan
·
Utrustning Finns det? Alltså om du tar ett tvåtonssläp, så får du lik förbaskat i princip aldrig dra två stora hästar. Lastvikten är för liten...
Svar
10
· Visningar
908
T
Utrustning Har ställt min fråga på andra ställen men inte fått något svar så provar att göra en egen tråd. Har ju som säkert alla vet redan...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: Rimfaxe
·
Q
Utrustning Har ng hört att de inte är tillåtet att tävla med dem för de har för liten klack??? Skulle köpt ett par ihelgen men en mamma sa att...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: Kallebus
·
Utrustning Alltså Thules nya, lite billigare släp - någon här som har skaffat något sådant? Åsikter?? Är de prisvärda eller får man vad man betalar...
Svar
9
· Visningar
2 872
Utrustning Vill gärna veta vilken utrustning ni har till eran häst, framför allt "basic-grejerna" så som sadlar, träns, täcken och "större grejer"... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 722
Senast: johannaskusin
·
Utrustning Ja det pratas ju en hel del om att för lång sadel inte är bra.. men hur är de med för kort sadel då?? En häst med lång rygg som vi...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Centaur
·
C
Utrustning Har ridit min häst med ett rakt bett och det har funkat bra ända fram tills nu. Han blev ett monster helt enkelt. Bytte då till ett...
Svar
1
· Visningar
672
Utrustning Såg att det fanns fleecefodrade ridbyxor. Hade varit skönt att ha i höst. Någon som dela med sig av sina erfarenheter?
Svar
16
· Visningar
1 487
Senast: Equilina
·
T
Utrustning Hej! Jag har en bekymmer som jag hoppas få lite hjälp med här. Jag har ett varmblod på 12 år som gick sitt sista löp i augusti 2006...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: incognito
·
Utrustning Nu när jag är ute i transport-djungeln och snurrar så sprang jag på Cheval Liberté transporterna. Rent till det yttre tycker jag att det...
Svar
4
· Visningar
1 271
Senast: prunella
·
Utrustning Någon som har någon erfarenhet utav Hermés de Paris, hoppsadeln? Hittade en beg. i bra kvalité för BARA 4.500kr (fråga inte varför den...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Långnos
·
Utrustning Nu är renoveringen nästintill färdig, och det är snart dags att flytta in i sadelkammaren igen. Golvet är gjutet, väggarna är vitmålade...
Svar
11
· Visningar
1 808
Senast: bollen__
·
Utrustning Lånade hem en sadel idag för att få ett hum om vad som passar herrn. Det är en 17", medium och hyfsat rak bom. Hon i affären tyckte iaf... 2
Svar
20
· Visningar
1 586
Senast: mahlmt
·
L
Utrustning Satt och tittade på annonser tidigare idag och får se en konstig annons, någon ger bort en ny dressyrsadel.. där står följande: Mycket... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 622
Senast: flickancarra
·
L
Utrustning jag lånar en manskapssadel till min häst med lite besvärlig rygg. har sökt lite i forumen och förstått att jag ska använda sadeln med...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Liten
·
Utrustning Vad har du för kavaj? Funderar på att köpa en ny, men vet inte. Den jag har nu tycker jag om, men den är grå och jag får en svart hjälm;)
Svar
4
· Visningar
622
Senast: ZanMiguel
·
M
Utrustning Vad är skillnaden på Pessobett och Pelhambett ( inte designen utan ridmässigt)? Vilket är snällast av dem? Använder man två tyglar...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Liten
·
Utrustning jag är knäpp, jag vet... :D Tycker ju att det här med matchande utrustning är så himla skoj och har därför tänkt mig att jag ska...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: LilaTiger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI