Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jaha så sitter man här nu igen och efter 3 månader kan inte hästen ha sin sadel IGEN!!!:crazy: Den är för rak i bommen och hon...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: incognito
·
C
Utrustning Hittade ingen tråd om den så jag tänkte att jag skapar en egen. Någon som har den/testat den? Vad tycker ni, är den bra dålig? Jag är...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: nira
·
P
Utrustning Hej. Måste ha lite hjälp med detta! Tycker ni denna rygg är rak eller sväng, hög/låg manke, lång / kort manke? Mycket tacksam för...
Svar
2
· Visningar
863
Utrustning De nya ridskorna är verkligen stenhårda bak vid hälen. Jag tyckte de var sköna när jag provade dem, men kände att de var lite hårda...
Svar
15
· Visningar
1 611
Senast: bigganl
·
Utrustning *weeee* Igår kom nya fina bomlösa sadeln från Startrekk :love::love: Ursnygg i möööörkt brunt, urhärlig på sadelbocken :p Såg... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
14 756
Senast: Camilla_H
·
R
Utrustning Behöver hjälp snarast med att hitta en pad som lyfter framtill och som samtidigt motverkar att sadeln åker fram på manken. Tips någon?
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Lalle
·
F
Utrustning Måste bara fråga, är dam 11 cm i stigbyglar?
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Floresco
·
G
Utrustning Vilka sadlar kan tänkas ligga bra på honom? Han behöver en bomvidd som är mer än 100 grader! Snälla tipsa lite! Jag är jätte tacksam för...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: gilisen
·
Utrustning Jag har sen jag fick tillbaka min ponny efter två år på foder upptäckt att hennes dressyrsadel inte ligger bra. Hon har varit ganska...
Svar
19
· Visningar
1 528
Senast: Zewz
·
C
Utrustning Någon som har försäkrat sin sadel? Ska hämta ut min nya sadel nu om någon timme. Den kostade en hel del och jag känner att en...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag söker ett visst schabrak. Vet hur det ser ut men inte vilket märke det är. Istället för rundat är det spetsigt i hörnet, med lixom...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: Chili
·
T
Utrustning Jag behöver köpa nytt släp men velar hit o dit.. Det är så mkt pengar så man vill ju helst inte ångra sig i efterhand. Hoppas bli lite...
Svar
18
· Visningar
1 602
Senast: Freaky_Em
·
Utrustning Nu undrar jag om ni har tips på breda sadlar (inte de vanliga märkena alltså som alla redan känner till) som kanske är nya på marknaden... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 825
Senast: niclas
·
K
Utrustning har under 1,5 års tid försökt att hitta en passande sadel till min häst utan resultat. Han har en ganska svår "form" på sin kropp, hög... 2
Svar
27
· Visningar
1 995
Senast: Kissan
·
G
Utrustning Ja, hur är dom i bomvidderna? Vet någon hur många grader en MW mäter? Ja, eller hur dom olika storlekarna mäter?
Svar
2
· Visningar
962
Senast: gilisen
·
K
Utrustning Är sprengerbetten värda sitt pris?:bump:
Svar
8
· Visningar
942
Senast: feel
·
K
Utrustning Okej, jag kan ingenting om sadlar när det väl gäller! Och är inte speciellt duktig på märken heller. Jag har en ny dressyrsadel som jag...
Svar
10
· Visningar
1 385
Senast: majabergman
·
F
Utrustning Jag har två shettisar som kommer att ridas/med och utan någon som leder i grimmskaft, sporadiskt och lugnt av olika nybörjare. (Annars... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 591
Senast: flickancarra
·
F
Utrustning Har fått tipset att använda repgrimma på min häst när jag lastar henne. Har sökt efter lite information om just repgrimma men hittar...
Svar
6
· Visningar
1 325
Senast: Rie
·
L
Utrustning Om man har en boogie-transport - vad gäller egentligen för att man ska få köra två hästar i den? Behöver man ha C-kort? Eller beror det...
Svar
1
· Visningar
1 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka