Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Vilka av stübbens modeller är det som är mest svängda i bommen? Vilken är den rakaste? Tacksam för svar :)
Svar
5
· Visningar
771
Senast: lady_vip
·
Utrustning Hej,jag ska nog få ett rhino wug 370g men har lite problem med storleken. Min pålle är 1,68, men min förra ponnys rambo supreme 420g...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Annie__
·
Utrustning Bra och Dåligt, berätta vad ni vet!
Svar
14
· Visningar
4 986
Senast: mariahmia
·
G
Utrustning Här är några bilder på en sadeln som jag har lånat hem och testar lite. Hur tycker ni att den ser ut att ligga... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: gilisen
·
Utrustning Jag behöver hjälp... Min nya häst är större än alla de andra jag haft tidigare och jag behöver nya grejer (synd va? :D) Nu till det...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: Equilina
·
Utrustning Hur förvarar ni era täcken och borstar på ett smart sätt ? Jag vill inte ha en massa saker liggandes på golvet utan vill gärna ha upp...
Svar
8
· Visningar
2 549
Senast: lizzie
·
Utrustning Jag har kommit på att jag helt slutat använda vissa "standardprylar", som jag förr mer eller mindre ansett vara obligatoriska och...
Svar
10
· Visningar
1 229
Utrustning Jag vill ha ett brunt hackamore men jag hittar inget, någon som har tips på internetaffär eller riktig affär i stockholmsområdet? Jag...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: niardasp
·
Utrustning Hur 'vanligt' är det att en bom går sönder när en häst stegrar sig? Alltså bara ställer sig och sen normalt ner på marken igen? Visst...
Svar
5
· Visningar
945
F
Utrustning Jag har just köpt en klippmaskin och har flera som vill hyra den. Vad är rimligt pris att ta per gång???
Svar
16
· Visningar
6 833
Senast: Saigon
·
B
Utrustning Hej Har idag fått hem min nya klippmaskin för mina hästar MEN jag undrar vilket skär jag skall använda. 1 mm eller 3 mm ...
Svar
10
· Visningar
1 253
Senast: Saigon
·
J
Utrustning Jag känner mig som sagt verkligen vilse i sadeldjungeln... Den gamla sadeln ligger inte alls bra på min kille och jag känner att jag...
Svar
11
· Visningar
978
Senast: Janniizen
·
S
Utrustning ok, jag ska beställa en sadel från usa och har bestämt mig för hur och så... MEN jag skulle ju vilja veta mer exakt hur mycket det...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: sinner
·
E
Utrustning Hej! Jag är verkligen jätte dålig på det här med bett.. så jag behöver eran hjälp med några frågor! 1. Är det någon skillnad på...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Emmaaa
·
Utrustning Hur lång tid tar det innan man får sitt Horsewear täcke när det är beställt från Irland (dvs. tillverkningsstället)? Beställde ett rambo...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: majabergman
·
L
Utrustning Finns ju en tråd om det bästa lädret, men ni vill jag höra: Vilket är det sämsta läder du stött på? 2 3
Svar
51
· Visningar
5 065
Senast: Salonikel
·
K
Utrustning Jag ska köpa ett bett med fasta ringar. Går man ner en storlek eller är har man samma storlek som på ett vanligt tränsbett? Vilket...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: pinky
·
Utrustning Är det någon som har det täcket? Vad tycker ni om stl, passform, hållbarhet osv?
Svar
14
· Visningar
1 530
Senast: Havregryn
·
B
Utrustning Håller på att bli tokig! Har sökt igenom hela internet känns det som :mad: Min häst är vääldigt känslig för skav. Har ett vintertäcke...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: BancoB
·
Utrustning Fördelar och nackdelar, kan "alla" hästar ridas med bomlös? Även en som är omusklad och håller på att sättas igång efter lång vila? Har...
Svar
10
· Visningar
1 304
Senast: wild n crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka