Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning vad har ni och säga om dem?? har hittat ett par kanonfina till nästan oförskämt pris. kanske skulle vara nåt att ha tills jag köper ett...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: ledsen
·
Utrustning Jag undrar om ni vet vad det är för märke på denna hjälmen. Hur mycket kostar den och vet ni vart man kan köpa den? (Ursäktar för...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Quinoa
·
S
Utrustning H**ks Griffin T4 Allround - hög manke till den här hästen? http://www.pixbox.se/pic_show_id23616299.html Har redan en passande...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Tjalfe
·
Utrustning Lägg in bilder på era fynd! :) Jag börjar.. Idag har jag fyndat en födelsedagspresent till min lilla stallkompis. Hon... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 831
Utrustning Japp. Då har jag under en lååång tid spanat in islandssadlarna och funderar starkt på att införskaffa en sådan att ha som min och...
Svar
4
· Visningar
1 073
Utrustning Dagens I-landsproblem :angel: Jag tänkte jag skulle satsa på att ha "en" färg till min häst istället för alla. De blir så mycket... 2
Svar
29
· Visningar
2 313
Utrustning Ni som varvar mellan tredelat och helt rakt oledat tränsbett, hur tänker ni? Det är ju rätt stor skillnad på hur de betten verkar...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Ellyne
·
Utrustning Vill höra nack-fördelar med att ha flair/Cair istället för ull-stoppning. Cair Bra: Dåligt: Flair Bra... 2
Svar
26
· Visningar
3 267
Utrustning Vad är det för skillnad på bomen på dom sadlarna? Vilken ligger bäst på den här hästen? http://
Svar
12
· Visningar
2 300
Senast: ragge
·
M
Utrustning Jag har några funderingar kring min frank baines hoppsadel som jag köpte för ett tag sedan. När jag köpte sadeln så låg den väldigt...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: malunn
·
M
Utrustning Undrar en lite sak... den genomskinliga padden i typ silicon/gel som finns på hööks och även börjes fast typ 100 ggr billigare, ska/kan...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: malunn
·
Utrustning Sk hovskydd, "kan användas vid transport". Kan man rida med dem som boots? Nån som har såna?
Svar
3
· Visningar
1 491
Senast: Ellyne
·
Utrustning Har köpt ett (i mina ögon) supersnyggt träns till min nya pålla, men har problem att hitta matchande bett :( Tränset har...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: Bison
·
Utrustning Är det möjligt? Blir det snyggt och hur mycket kostar det? Har ett par Cavallo som är i tightaste laget (ruggigt svåra att få av)... 2
Svar
21
· Visningar
1 805
Senast: Zewz
·
Utrustning Blir det knasig att använda en VS padd till en dressyrsadel? Om man ska rida kanske 1 g/vecka med dressyrsadel, är det då värt att köpa...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Centaur
·
Utrustning Skulle gärna vilja veta vad det är för bett vi människor rider på idag. Förklaringar varför ni rider på det? Bilder? (finns så många... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 870
Utrustning Någon som vet när den kommer?? Vad tror ni det blir för färger i år? :banana: 2 3
Svar
41
· Visningar
3 475
Senast: feel
·
P
Utrustning Jag har länge funderat över vart jag skulle lägga in denna tråd, men säg ifrån om det blev fel. Jag undrar om det är någon som brukar...
Svar
12
· Visningar
6 620
Senast: momma
·
H
Utrustning Hej! Jag köpte en pad (i teddy) från hööks för inte så länge sen men kvaliten på den var inte den bästa så nu ska jag köpa en ny...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: hattrick
·
S
Utrustning Köpte en hästtransport för ett par veckor sedan. Den är nedtypad till 1200kg och är i orginal 1300. Inga problem tänkte jag, det är ju...
Svar
2
· Visningar
1 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka