Har hamnat i en svacka här. Det har strulat en del i stallet och jag har varit så gott som tvingad att säga upp min ena box eftersom mina hästar ska gå på lösdrift. Nu är stallägaren på shoppingspree på Irland så anar att jag kommer bli helt uppsagd när hen vill fylla upp stallet med en massa nya ponnier. Känner mig rätt deppig över detta då det inte finns något annat stall häromkring som har en lösdrift. Det finns möjligen ett helt nybbyggt stall som har tillräckligt bra luft för att ja ska våga ha Barb inne, men de begär alldeles för mycket i hyra och det är bara en hage till sju boxplatser. Det har varit jobbiga perioder i stallet här förut, men denna gången känns det som värst. Har stått i stallet i 4.5 år och jag har "överlevt" minst fem andra inackorderingar som varit tvungna att flytta därifrån, så jag har väl varit där på övertid... Hatar den här känslan av att inte känna mig välkommen i stallet och då blir allt med hästarna lidande
. Men men, har lallat i skogen, hittat nya vägar och rensat tankarna i vackert höstväder.
Indra är så gott som såld till en familj som känns helt perfekt. De ska prova sätta igång henne men de köper för att avla först och främst. Går hon att rida är det bara bonus och det är 50/50 att hon håller med den pålagring hon har. I slutet av oktober ska mitt nya projekt komma-Barbs mams
! Hon är tretton år och riden men outbildad och jag kommer bara låna henne över vintern och sen antingen sälja henne åt ägaren eller köpa henne själv. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha, och nu vet jag inte ens om jag kommer kunna ha två för den delen.
Indra är så gott som såld till en familj som känns helt perfekt. De ska prova sätta igång henne men de köper för att avla först och främst. Går hon att rida är det bara bonus och det är 50/50 att hon håller med den pålagring hon har. I slutet av oktober ska mitt nya projekt komma-Barbs mams