Vilken superfin häst du har!Ganska nöjd häst som fick gå ut på gräs för första gången i år.
Visa bifogad fil 14854
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken superfin häst du har!Ganska nöjd häst som fick gå ut på gräs för första gången i år.
Visa bifogad fil 14854
Tack. Så här såg han ut i dag efter ett svettigt dressyrpass. Han som normalt leds med grimskaft hasade efter lös. Ganska trött....Vilken superfin häst du har!
Jag undrar hur det går för Nelly?! Den häftiga skimmeln som blev inriden på en terrängbana över 140 hinder
Tror att dom skulle flytta till England eller Irland?![]()
Jag fick panik. Jag drack det ju inte.@Charlotte1975 vad konstigt med mygg när det är sådan torka ?!
Men alltså Ultrashield på dig själv ... du vet att medlet är svingiftigt och att man helst ska ha handskar när man sprayar hästen ?
(Jag är flitig användare av Ultrashield på häst så ingen får för sig att jag är anti![]()
Jag fick panik. Jag drack det ju inte.Sprayade på armar nacke och hår. Faktiskt hjälpte det. Vet faktiskt inte varför det är så mkt mygg. Hört från flera olika stall som har liknande problem. Förhoppningsvis är det explosion nu som avtar.