JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
**BORTTAGEN**
Startdatum
Startdatum
12 Sept 2003
Svar
Svar
26
Visningar
Visningar
3 045
Bukefalos 30 år!
Gratulerar!! Trodde du skulle ha APBT.. men jag är född förvirrad så
Då föds din nästan samtidigt som min weimaraner, 2 oktober är min uträknad, du kan få låna min så länge om du är snäll
//E
Värst sa jag... Sen tar det ett par år innan de blir normala
En APBT kommer inte förrän om några år
Jag ska flytta hemifrån, ha mer stabil ekonomi (Och vara säker på att jämt ha råd med 2 hundar..) och så
DÅ kommer det hem en till Amerikanare!
Jag lånar gärna din Weimeraner
Vart bor du? Jag kommer på dennes 8 veckorsdag!
jag bor i skåne så du kan ju hämta henne i Dalarna, så kan vi mötas på halva vägen
//E
Perfa! Synd bara att jag inte har något körkort
Men jag har min bästa vän i Dalarna, räknas det som lite pluspoäng för att få låna henne?
Med tanke på att jag inte får hem min bäbis (Runt 55 cm hög och väger runt 45-50 kg) förräns i JUNI, så kan vi väl mötas på halva vägen i såsädär, Maj?
En hund till?
Övr. Hund Okej Buke, nu behöver jag input och kloka råd! 😁
Min spetstik fyller snart ett år. Hon är en otroligt rolig hund som älskar att leka...
Startad av Zinfernia
6 Sept 2026
Svar: 29
Visningar: 1 700
Hund
Hur står man ut tills det är dags att avsluta efter att man tagit beslutet?
Övr. Hund Förlåt för megalångt inlägg.
Jag har insett att jag troligen snart kommer att behöva ta bort Bella och det är helt jävla fruktansvärt...
Startad av Lyan
9 Aug 2026
Svar: 29
Visningar: 2 104
Hund
Hund och bebis
Övr. Hund Det finns ju en del äldre trådar om mina hundar (alla tikar) från de senaste åren, då jag behöver bolla mina funderingar ibland. Och nu...
Startad av __sofia__
4 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 221
Hund
Ny valp
Övr. Hund Jag har en liten fråga, jag fick ta bort min älskade hund för nu snart 3 veckors sedan och jag går bokstavligt talat sönder inombords...
Startad av Grazing
22 Jun 2026
Svar: 19
Visningar: 864
Hund
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
4 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
43 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
Idag kl 22:51