JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
**BORTTAGEN**
Startdatum
Startdatum
12 Sept 2003
Svar
Svar
26
Visningar
Visningar
2 880
Gratulerar!! Trodde du skulle ha APBT.. men jag är född förvirrad så
Då föds din nästan samtidigt som min weimaraner, 2 oktober är min uträknad, du kan få låna min så länge om du är snäll
//E
Värst sa jag... Sen tar det ett par år innan de blir normala
En APBT kommer inte förrän om några år
Jag ska flytta hemifrån, ha mer stabil ekonomi (Och vara säker på att jämt ha råd med 2 hundar..) och så
DÅ kommer det hem en till Amerikanare!
Jag lånar gärna din Weimeraner
Vart bor du? Jag kommer på dennes 8 veckorsdag!
jag bor i skåne så du kan ju hämta henne i Dalarna, så kan vi mötas på halva vägen
//E
Perfa! Synd bara att jag inte har något körkort
Men jag har min bästa vän i Dalarna, räknas det som lite pluspoäng för att få låna henne?
Med tanke på att jag inte får hem min bäbis (Runt 55 cm hög och väger runt 45-50 kg) förräns i JUNI, så kan vi väl mötas på halva vägen i såsädär, Maj?
Övr. Hund
Hej,
Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Övr. Hund
Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund.
Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Hundhälsa
Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Övr. Hund
Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...