Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Förresten måste jag sluta med Naltrexon. Måste vara den som alltid gör mig illamående. Den hjälper förvisso mot sug men vara närmast spyfärdig ibland är inte så kul det heller 😞

Jo jag försöker. Måste skärpa mig mer. Skulle inte kalla det för övergrepp däremot irriterande.
Allt du skriver mynnar ju ut i hur irriterad du är på honom. Som jag skrivit tidigare: att fortsätta vara med någon som man inte vill ha längre gör en lätt till skitstövel. Och du vill säkert inte vara en skitstövel, du vill vara en bra förebild för din dotter. Hon kommer formas efter dig antingen du vill eller inte, du har en del att leva upp till nu.

Och det verkar inte riktigt produktivt att fortsätta ha P inpå dig, med jämna mellanrum skriva Nu har han gjort ditten och datten och folk bekräftar dig i det, fy vad P är dum.

Bli inte en skitstövel, känn efter vad DU (inte ”hon på beroende” eller din kusin) vill och agera efter det.

Förresten måste jag sluta med Naltrexon. Måste vara den som alltid gör mig illamående. Den hjälper förvisso mot sug men vara närmast spyfärdig ibland är inte så kul det heller 😞
Det finns jättebra medicin mot illamående. Jag fick testa flera olika när jag blev illamående av cancerbehandling. Finns olika att prova om en inte funkar bra nog.
Känns ju som en viktig medicin att ta för dig!

Finns det inte någon sida där man kunde läsa om hur olika mediciner påverkar tillsammans?
Får fråga läkare annars. Dumt laborera själv med något. Har även andra mediciner som måste funka ihop.
Piller, piller, piller….

Finns det inte någon sida där man kunde läsa om hur olika mediciner påverkar tillsammans?
Får fråga läkare annars. Dumt laborera själv med något. Har även andra mediciner som måste funka ihop.
Piller, piller, piller….
På Fass finns ju information om vilka läkemedel du inte ska kombinera med det du har fått utskrivet. Men ja, kolla med din läkare om du är osäker!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund