Eftersom du konstant lägger ut dimridåer, och ständigt vänder på det du tidigare skrivit, så är det svårt att förstå dig många gånger. För att bemöta dig utifrån rätt fakta, så frågar jag hellre en gång för mycket än en gång för lite.
Nu får du väldigt mycket frågor om det som en del tolkar som någon variant av beroende av sex med tillfälliga kontakter, och det är ju egentligen precis samma förlopp med frågor, försvar och drama som när du hade ett alkoholmissbruk.
Igen vill jag betona: det är inget fel i att ha sex med fler än en person, vare sig vid samma tillfälle eller parallellt. Men det kan göras på ett säkert sätt, och på ett osäkert sätt. När du ger bilden av att det är just spänningen i att göra det på det osäkra sättet som lockar dig, så blir folk oroliga för dig. Av omtanke.
När du i ett annat inlägg istället byter fokus till att din plan är att i hemlighet för både partner och den nya, ska hitta en annan man som ska hjälpa dig med ekonomin, då undrar man hur du tänkt få den planen att fungera. Och varför du prioriterar som du gör. Och eftersom du sällan fullföljer dina tankar i tråden, så är det svårt att veta om du menar allvar med det du skriver eller om det just bara är tankarna som flyger iväg i någon slags förhoppning.
Du är en tuff kvinna. Du är kapabel. Du har en gård, du grejar med hästar, du har ett litet barn. Jag förstår verkligen inte varför du inte har högst upp på priolistan att klara dig själv, utan alla struliga män som ska avlösa varandra. Män kan komma igen i ditt liv, när du rett ut ditt eget kaos.