Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Du vet att många här genom åren byter nick va?

Och då får man ju tänka på att det är som att en främling går fram till en person irl och säger motsvarande helt utan bakgrunden av en tidigare relation. Och i detta fallet dessutom om något som främlingen redan säger sig ha tagit del av avhandladet om ämnet nyss. Det blir ju lite konstig situation om ämnet dessutom är känsligt. Precis det jag menade med mitt svar till @Bilburen

Och då får man ju tänka på att det är som att en främling går fram till en person irl och säger motsvarande helt utan bakgrunden av en tidigare relation. Och i detta fallet dessutom om något som främlingen redan säger sig ha tagit del av avhandladet om ämnet nyss. Det blir ju lite konstig situation om ämnet dessutom är känsligt. Precis det jag menade med mitt svar till @Bilburen
Det är alltid lika roligt när folk ska leka poliser i trådar. Jag trodde Bukefalos var ett diskussionsforum, dvs man fpr inte alltid de svar man vill och bryter man mot regler säger Gunnar till. Vill man inte ha några svar alls, stäng av kommentarerna. Det valet finns i dagbokstrådarna.

Det är alltid lika roligt när folk ska leka poliser i trådar. Jag trodde Bukefalos var ett diskussionsforum, dvs man fpr inte alltid de svar man vill och bryter man mot regler säger Gunnar till. Vill man inte ha några svar alls, stäng av kommentarerna. Det valet finns i dagbokstrådarna.

Precis! Jag svarade hur jag tänkte redan i mitt första inlägg, utvecklade i ett svar till dig som du inte verkade diskutera utan istället citerade detta och kallar det att leka polis. Varsågod men känns som en vidare meningslös utveckling för min del detta :)

Det kan också vara så att man faktiskt svarat med sitt aktuella nick men TS x antal trådar har tagits bort med personernas inlägg i.

Nu tyckte jag inte att det inlägget som reagerades på var så off topic eller uttjatat utan väldigt likt sidorna innan som jag höll på att skumma, inget avvikande som avhandlats till leda:p

Men jag får bara vissa delar av M och F. Typ det fysiska. Det räcker inte.
Du borde verkligen ta upp den här delen av ditt liv med terapeut med. Om P, M, F din önskan att dejta och vad du söker när du dejtar mm.

För det som framstår i tråden är en väldigt vilsen person som inte alls verkar må bra i sitt liv eller jobba på att skapa en stabil tillvaro och vardag för sig och dottern. Utan någon som mer och mer desperat försöker fylla ett stort svart tomrum inom sig. Som så fort det blir lugnt och vardag får ångest och panik.

Och från någon som varit där - det kommer inte att fungera. Oavsett antal dejter. Oavsett hur många män. Eller kvinnor. Oavsett om du skulle träffa Mr Right (för du skulle inte känna igen honom). Däremot är risken mycket stor du kommer må ännu sämre ett halvår down the road.

Du borde verkligen ta upp den här delen av ditt liv med terapeut med. Om P, M, F din önskan att dejta och vad du söker när du dejtar mm.

För det som framstår i tråden är en väldigt vilsen person som inte alls verkar må bra i sitt liv eller jobba på att skapa en stabil tillvaro och vardag för sig och dottern. Utan någon som mer och mer desperat försöker fylla ett stort svart tomrum inom sig. Som så fort det blir lugnt och vardag får ångest och panik.

Och från någon som varit där - det kommer inte att fungera. Oavsett antal dejter. Oavsett hur många män. Eller kvinnor. Oavsett om du skulle träffa Mr Right (för du skulle inte känna igen honom). Däremot är risken mycket stor du kommer må ännu sämre ett halvår down the road.

Instämmer, i all önskan om välmående @karamelldrottningen ❤️‍🩹 Och alltså du är inte ensam eller udda i att vara lost, det funkar inte prickfritt för alla andra! ❤️

Gjort en chokladkaka och äter smeten just nu :D

Ni ser jag gör helt vanliga saker. Och har jag inte ”hittat mig själv” än när tusan ska jag då göra det 😅

IMG_2959.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn