Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30/12 71,3 kg
5/1 70,9 kg
12/1 70,9 kg
13/1 70 kg
16/1 70,5 kg
18/1 70,2 kg
20/1 69,5 kg
28/1 69,4 kg
29/1 69,2 kg
2/2 68,9 kg
3/2 68,4 kg
8/2 68,3 kg
WTF, min kropp verkligen klamrar sig fast i fettet![]()
Japp!Jag har observerat att jag alltid väger lika mycket som mitt midjemått är långt. Är det så för er också?
vad drygt! Om man hade haft en logisk förklaring till det så hade det varit en sak.. men jag tycker jag gör allt rätt just nu. Får hoppas att man har lite väl mycket i tarmarna just nu, och att det "löser" sig när man besöker "huset"Samma här! Tidigare har det gått ganska smidigt för mig. Nu - not so much...
vad drygt! Om man hade haft en logisk förklaring till det så hade det varit en sak.. men jag tycker jag gör allt rätt just nu. Får hoppas att man har lite väl mycket i tarmarna just nu, och att det "löser" sig när man besöker "huset"![]()
vad drygt! Om man hade haft en logisk förklaring till det så hade det varit en sak.. men jag tycker jag gör allt rätt just nu. Får hoppas att man har lite väl mycket i tarmarna just nu, och att det "löser" sig när man besöker "huset"![]()
Å fy din stackareFy vilken dag att fasta på.
03:30 mannen går hemifrån. Säger hejdå
Lite uppvak av dottern
06:00 tar upp dottern sätter på Babblarna
06:30 fixa frukost, göra i ordning barnen och mig
07:40 lämna sonen på förskolan
08:15 rasta hunden
Packa badväska, kontorsjobb
10:30 lunch till dottern, packa lunch till sonen
10:50 hämta sonen
Babysim, sonen med mobilen vid sidan om
13:30 hemma med 2 trötta barn
Skrik och panik i mängder
16:00 tidig middag
17:00 Dottern sommar på mig, hunden tokspyr. Försöker lägga dottern som vaknar. Ringer upp mannen på facetime så han kan underhålla vattnen medan jag springer ut med spyende hund. Kommer in efter 3 min. Dottern gråter krokodiltårar av trötthet och sonen är helt hysterisk eftersom han råkade stänga av mannen. Ringer upp mannen som försöker roa dottern. Tröstar sonen = mutar med korvbröd. Sanerar spyor. Tröstar dotter.
18:00 gör i ordning barnen för kvällen. Dottern blir helt hysterisk när jag till slut måste ta tandborsten.
18:30 nattar barnen i soffan. Ammar dottern, kommer på att sonen inte kissat sedan lunch. Försöker muta honom att hjälp och kissa själv (vilket han kan) men han får härdsmälta på toan så jag går dit ammandes dottern. Hjälper sonen på med pyjamasbyxorna, dottern trillar ner från soffan.skrikfest deluxe
Sonen lever rövare i soffan. Det enda som funkar är ett klipp på Youtube där de öppnar en massa godis och beskriver hur det smakar.alltså va fn
20:00 Sonen sommar äntligen
20:10 Dottern behöver bajsa
20:20 Dottern klarvaken
21:30 Dottern sover äntligen
Sitter med dottern i famnen nu och funderar på om jag ska våga lägga henne med risk att hon vaknar eller om jag ska sittsova i natt.
Fast jag måste ut med hunden igen. Skit också
Hade suttit fint med choklad nu
Och chips
Och kakor
Spännande! Det hade jag varit intresserad av att göra - tror jag!Gått ner några hekto till så nu väger jag 59,7 (startvikt 61,7).
Var hos en PT idag för första gången och gjorde då en body scan (tror jag det heter). Lite intressant var det. Skulle behöva gå ner tre kilo fett för att vara optimal enligt testet och tydligen är det främst det inre fettet ( runt organ mm) som jag har för mycket av om jag fattade det rätt.
Min kroppsfett låg på 26 % vilket anses som normalt men i den övre delen av spannet.
Ska bli kul och se om det är någon förbättring nästa gång jag ska dit!
TJOHO!! Hur mycket har du kvar?Vägdag idag. Resulterade i -1,3 kg
Total viktminskning på -22,6 kg.
Det var första gången!Vägdag idag. Resulterade i -1,3 kg
Total viktminskning på -22,6 kg.
TJOHO!! Hur mycket har du kvar?![]()
Det var första gången!
Vägdag fredagar
5/1 -2,2kg
12/1 -0,8kg
19/1 -0,2kg
26/1 -1,4kg
2/2 -1,2kg
9/2 -0,5kg
Tot. -6,3kg
Målet om minst 2hg denna veckan är uppnått trots en riktig skitvecka.
Har hållit fastedagarna bra men ätit mer onyttigt än jag hade velat övriga dagar.
Funderar på att beställa 2 par jeans i en storlek mindre. Börjar jobba i mars och de jeans jag har nu sitter bra första timmen när de är nytvättade sedan hänger de mest.
Vågar jag? Tänk om de är alldeles för små?
Har liksom inga kläder som passar denna vikten för när jag vägde detta på vägen upp var jag gravid.![]()