Jaha. Hade fått ett brev idag. Provsvaren var normala.
Vad gör jag nu?
Nu kontaktar du din läkare och frågar vad nästa steg i processen är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Hade fått ett brev idag. Provsvaren var normala.
Vad gör jag nu?
Nu kontaktar du din läkare och frågar vad nästa steg i processen är.
Han kommer hänvisa till psykiatrin...
Det måste ju bero på din medicin då även om dom säger att det inte gör det? Nu vet inte jag hur gammal du är men klimakteriet är som gjort för att gå upp i vikt annars!
Tävlingskläderna passade men jag ska ändå göra ett seriöst försök att bli av med lite överhull. Jeansen jag hade idag är lite för tajta för att sitta skönt så dom är min referens. Väger och mäter mig också
Startvikt: 73,5 kg
Målvikt: 70 kg (helt okej med 71 kg också, är inte sååå petig)
Hålla uppe motivationen var det, ja...Dumt kanske att väga sig redan idag men skriver jag det här så kanske det hjälper till att hålla uppe motivationen![]()
Sötsuget går bra. Vitt-bröd-suget är värre.Det låter som om vi är ett gäng som behöver superpeppa varandra! Kom igen nu, rör på er ordentligt i helgen och så tar vi ett gemensamt krafttag mot sötsuget! Woop woop woop!
Det låter som om vi är ett gäng som behöver superpeppa varandra! Kom igen nu, rör på er ordentligt i helgen och så tar vi ett gemensamt krafttag mot sötsuget! Woop woop woop!
Jag skickar pepp till er alla! Själv ska jag bara försöka bli frisk. Fjärde dagen med feber och misstänkt halsfluss...![]()
Jag köpte en fitbit versa i förrgår. Roligt!
Har gått upp ytterligare 0,5 kg och ligger nu stabilt över 70 kg.. Känns sådär bra.