Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, stegräkningsappar.
Har Google fitness och Huawei hälsa. Idag visar hälsa 12000 steg medan fitness säger 4000![]()
Jag har märkt samma sak med min stegräknare i mobilen. Den mäter snålt. Men det viktigaste är att stegräknaren peppar mig att röra mig mer.Alltså, stegräkningsappar.
Har Google fitness och Huawei hälsa. Idag visar hälsa 12000 steg medan fitness säger 4000![]()
Och det här är anledningen till att jag älskar min fitbit
Du kan inte skaffa ett stegräknararmband istället? Det borde bli bättre för dig om det skiljer 8000 steg
Hur länge har du använt dig av dem? Du kan inte gå en runda som du vet längden på och se vilken som är ärlig?
Fy, tandvärk är vidrigt!Livet spöar skiten ur mig just nu (ursäkta språket) med sjukdomar. Just nu är det tandvärk. Känns lite som att gud testar hur långt en människa pallar innan handduken kastas in.Sedan innan jul så har inte kalorier och gym varit prio, har spenderat mestadels av dagarna grinandes kombinerat med tentaplugg eller gråtduschandes
. Det positiva med tandvärk som gör att man vill köra huvudet genom fönsterrutan är ju att jag knappast är sugen på godis eller ens mat, så det kanske gör att vikten inte ökar åtminstone. Tandläkarfan är inte tillbaka från semestern förrän måndag så fram tills dess lär dagarna se ungefär likadana ut, kombinerat med andra måsten.
Ursäkta min bittra framtoning, men jag har hört något om att tandvärk lätt sätter sig på humöret..........![]()
Ja det är bland det värsta jag är dock van, har haft problem med tänderna ända sedan jag var liten. Men det nuvarande problemet har jag tampats med i månader även det... ocrs why not?Fy, tandvärk är vidrigt!
Hoppar in här.Här är tråden för oss som vill upp eller ner i vikt, stå stilla eller få stöd att införa och bibehålla nya kost- och träningsvanor och peppa varandra![]()
Livet spöar skiten ur mig just nu (ursäkta språket) med sjukdomar. Just nu är det tandvärk. Känns lite som att gud testar hur långt en människa pallar innan handduken kastas in.Sedan innan jul så har inte kalorier och gym varit prio, har spenderat mestadels av dagarna grinandes kombinerat med tentaplugg eller gråtduschandes
. Det positiva med tandvärk som gör att man vill köra huvudet genom fönsterrutan är ju att jag knappast är sugen på godis eller ens mat, så det kanske gör att vikten inte ökar åtminstone. Tandläkarfan är inte tillbaka från semestern förrän måndag så fram tills dess lär dagarna se ungefär likadana ut, kombinerat med andra måsten.
Ursäkta min bittra framtoning, men jag har hört något om att tandvärk lätt sätter sig på humöret..........![]()