3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Det vill jag oxå se, var följer man det bäst? Har dom Webtv och grejer oxå?
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Jag är medlem på clipmyhorse, där live sänder dom. Men det är tyvärr inte gratis.
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

KL

Måste få skryta lite om mitt fina russ som visades på treårstestet på Bollerup igår :)

Hon fick 988888 och utmärkelse som lovande gångartsponny. På löshoppningen fick hon 88 och utmärkelse som lovande hopp-ponny. Tillsammans med en fjording som fick samma poäng fick hon högst poäng av treåringarna!

I somras visades hon på premiering, och fick 41 poäng och avelsdiplom!
IMG_9361.jpg
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Tack så mycket! Och grattis till din fina kille! Vilken final? Jag trodde bara det fanns final för de som visats på kvalitén!
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Ah nu såg jag! Hmm, det hade ju varit roligt! Fast jag tror att jag får avstå, hon är konstaterad dräktig så jag vill inte ut och flänga för mycket!
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Ska ni anmäla till finalen?

Jag retar mig på att finalen är så långt bort:(. Har ju köpt hingsten som är helsyskon till den den andra ponnyn jag har:). Han är kvalad att delta, men det är inte ekonomiskt försvarbart att åka 80 mil enkel resa för att delta. Hade varit otroligt roligt att vara med annars!

Såg förresten en bild på din lilla gula på fejan när han hoppar. Vilken kille:love:!
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Du får skaffa en sponsor så ni kan vara med:angel:
Åker ni så kommer jag och hejjar :banana:
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Du får komma till bruks nästa år och heja istället;). Blir väl en lååång resa det också.
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Men vänta nu, är din ponny den som kommer från CJ? Isåfall har jag också sett bilden :D
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Såg förresten en bild på din lilla gula på fejan när han hoppar. Vilken kille:love:!

Haha, aaa, det gör han :)
Hoppar man stillaståendes ut ut boxarna med gooood marginal (130 cm) så kan man hoppa det där hindret baklänges ;)

Fast han får träna lite nu inför finalen, tror han blev lite spak av att hoppa i ridhus, har bara löshoppat ute och varit i ridhus en gång i sitt liv... Brukar vara lite mer ös i honom än vad han visade upp på 3 års, men det gick ju bra ändå :love:
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Det lutar åt att vi kommer att delta, har ju ändå så pass "nära" och det är kanske inte så många gånger som man får med en ponny dit så det får vi väll ställa upp på :)

Och om det går bra där så känns det ju som en bra merit för honom som hingst, finns ju inte så där jätte mycket man kan göra med dom små annars förutom utställning och det är jag inte intresserad av..
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Hade min dotter varit lite äldre så hade jag gett dig ett bud ;) (Jag har en viss svaghet för gula hästar. Har själv två gula connemaror varav en är en 2-årig hingst som ska visas på hingstpremiering nästa år :D )
 
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra

Haha, då är vi lika då! Åxå en svaghet för gulingar ;)

Och så har jag en dotter som är 3år som jag hoppas ska kunna rida honom sen.

Nu blir det först finalen, sen mental paus och sen förhoppningsvis inkörning innan vintern. Det bör gå ganska smärtfritt då han redan är styrbar i tömmarna och är noll bakskygg. Lätt att arbeta med och älskar all uppmärksamhet han får :D

Just nu är vi ute och cyklar för att konditionsträna, så nu blir vi väl superslimmade till finalen :D
 

Liknande trådar

Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
936
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 036
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
384
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 182
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp