30 grader i februari

Haemoglobin

Trådstartare
Någon mer än jag som följer serien? Eller missat att säsong 2 har börjat gå på SVT?

Den är bra. Men vilken ångest man känner efter varje avsnitt.
 
Jag följer den på något vis mot min egen vilja, jag känner som många andra nedstämdhet och lite ångest efter varje avsnitt... :crazy: Igår blev jag tvungen att zappa lite för att inte bli helt nerdragen...

Men jag tycker att det är intressant att se Martina Haag i en sån roll, men hjälp vad jag skulle vilja ruska om allihopa, rejält dessutom. Är människor verkligen såna i verkligheten? Finns det ingen som inte är påtänd som har lite glädje och hopp om livet? Jo Glenn då men han brottas ju med rätt tunga grejer han också... ;)
 
Är människor verkligen såna i verkligheten? Finns det ingen som inte är påtänd som har lite glädje och hopp om livet? Jo Glenn då men han brottas ju med rätt tunga grejer han också...

Hoppas verkligen att det inte är så. Glenns story kan jag tycka är mest intressant, vill gärna se hur den utvecklar sig.

Men till nästa avsnitt får man nog duka upp lyckopiller, sanslöst vad frustrerad man blev av gårdagens avsnitt. Ett namn (ironiskt nog): Joy.
 
Någon mer än jag som följer serien? Eller missat att säsong 2 har börjat gå på SVT?

Den är bra. Men vilken ångest man känner efter varje avsnitt.
Vad är det för serie? (För en som har missat den nästan helt, förutom lite igår...)

Ni kan ju gissa hur deprimerande jag tyckte att den var, när jag tänkte att jag skulle prova att titta på den för att jag hade (av någon anledning) fått för mig att det skulle vara typ "Solsidan i Thailand". O_o

/Lady_S
 
Vad är det för serie? (För en som har missat den nästan helt, förutom lite igår...)

Ni kan ju gissa hur deprimerande jag tyckte att den var, när jag tänkte att jag skulle prova att titta på den för att jag hade (av någon anledning) fått för mig att det skulle vara typ "Solsidan i Thailand". O_o

/Lady_S
:rofl: Ja inte är det mycket till Solsidan inte.... ;) Men den första delen gick för ett par år sedan (tror jag) och nu kom fortsättningen... :cautious:
 
Följer denna serien och tycker faktiskt den är rätt bra, blev så glad när den skulle koma tillbaka :D känns "uppfriskande" att se på just eftersom den är så annorlunda mot andra serier! :up: även om den såklart är lite "deppig" men det är den biten som gör den bra och annorlunda :up::angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 863
Senast: SiZo
·
Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
30 627
Senast: Fetaost
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 182
Senast: Enya
·
Kultur Ingenting lockar när jag skrollar, men jag är i desperat behov av lite distraktion... Någon som har tips på något lättsmält, men som...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 439
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp