JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
**BORTTAGEN**
Startdatum
Startdatum
16 Okt 2003
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 475
Bukefalos 30 år!
Jag skulle behöva lite hjälp med lite olika frågor angående 3D-modellering. Nån som e duktig o kan hjälpa mig?
Det beror på vad du frågar
Bränder.
Hemmet Är det fler än mig som reagerat på att bränderna verkar ha ökat och då främst i bostäder? Nyss brann ett radhus i Arboga, i natt brann...
Startad av MacGyver 2.0
17 Aug 2026
Svar: 15
Visningar: 516
Allmänt
Kaffe i enmanshushåll
Mat Jag är ensam om att dricka kaffe här och även om jag gör det regelbundet är det inga extrema mängder. På paketet står det att man helst...
Startad av Sryoqwe
31 Aug 2026
Svar: 41
Visningar: 1 421
Allmänt
Köpa ny mobil och nedsläckning av 2- och 3G-nätet
IT & mobiler Jag måste byta ut min telefon senast den 2 februari på grund av att jag inte kommer kunna ringa 112 trots att mobilen stöder 4-G-nätet...
Startad av Islandshästryttare
20 Dec 2025
Svar: 13
Visningar: 663
Allmänt
Moln, minneskort eller något annat?
IT & mobiler Jag känner att jag vill ha en extra säkerhet för mina bilder och videos än bara iCloud, men jag vet inte vad jag ska välja för jag är...
Startad av Lyan
30 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 59
Allmänt
Bröstcancer
Dagbok Nu har jag haft konsultation med bröstkirurg och plastikkirurg. Mycket märklig upplevelse att ha två kirurger som mäter mig med...
VLMF
Alldeles nyss
Svar: 34
Visningar: 4 163
Dagbok
Pusseltråden
Fritid Det där finns på min önskelista.
Klara
3 minuter sedan
Svar: 1 283
Visningar: 85 683
Allmänt
September-utmaning
Kropp & Själ Långsammaste milen hittils idag. Träningsvärk men inte så farligt, konditionen funkade men kroppen hade ändå andra åsikter. Fick...
Sryoqwe
5 minuter sedan
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
23 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 966
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
45 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 597
Hund