Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Känns som jag borde skaffa mej ett liv.
Men vill ändå ha synpunkter o klagomål abbe sida
precis samma princip som med förra, men jag har bytt bild, och hade jättesvårt att bestämma mej vart jag skulle lägga iframen för o inte förstöra stämningen i bilden för mycket...
Den är fin! Fast vore jag som du skulle jag lägga länkarna på rad högst upp i det vita fältet istället, för att inte störa bilden överhuvudtaget. Det blir dessutom prydligare med länkarna på rad - du kan ju ställa någon sorts avskiljare emellan.
Jag hade nog också velat ha länkarna ovanför bilden på en rad. Sen tycker jag det är jobbigt att man måste scrolla på indexsidan, eftersom bilden ligger längre ner. Antingen tycker jag du ska förminska bilden eller lägga den högst upp.
Har du ingen länksida? Gör några banners och lägg ut som folk kan ta och länka med, så får du fler besökare och det är ju alltid kul.
Förutom det så är sidan toppen!
Oho. tack allihopa. det är så mycket som ser annorlunda hos andra. har flyttat upp bilden en aning nu, för o slippa scroll på hela sidan, och lagt länkarna ovanför huvvet på lilla abbe
nån nämnde att jag kunde ha lite mer "kött på benen" och jag skulle nog gärna ha det, med gästbok o grejer, men tror inte samma intressen finns för hästens sida som för hunden
Om man klickar på familj, så är Zareef länkad till min gamla hemsida. Allt där håller på att tas bort, så ändra din länk till Zareef här istället: www.arabstam.com
Så slipper du en störande länk som inte fungerar.