Adventskalender 2019

Som present adventskalender
vad skulle ni vilja ha?
Från rituals? eller Bodyshop?
Det är till GK.
Vilken storlek? Det finns kalenderöppningsvideor på Youtube som kan vara värda att kolla. Komplett med väldigt tydliga reaktioner :D Hjälpte mig mycket när jag velade mellan Body shop och Rituals - det blev en Body shop i mellanstorleken :) Lilla Rituals är inte med där dock men finns säkert någon video på den också, annars går det ju fint att jämföra innehållet på hemsidan!
 
Jag har köpt en adventskalender från Nespresso och är barnsligt exalterad! Det är första gången jag unnar mig något mer speciellt än en chokladkalender :D

1572873486532.png
 
Jag fick en idé att göra en frökalender, med 24 olika påsar med frön.. så nu funderar jag på om jag ska ge mig själv en sån kalender :angel::angel:🎅 men så fick jag en kalender av min man, med ost, som dom säljer i mataffären här i Norge 😋😋 tror jag sparar frökalender till nästa år, för man kan väl inte ha 3? 🙈🙈
 
Istället för adventskalender så köpte jag böcker till mig själv. Dyra böcker... :o Serie böcker... :angel: Inte 24 stycken dock, alltid något! Och så öppnade jag dem direkt... Men det var istället för ett köp av en dyr adventkalender så värt det intalar jag mig :angel:
Det var samlade serier av Don Rosa i bokform som slutat att ges ut så jag fick buda på auktion :D ett par av dem blev dyra, en jag inte budade på slutade på över 2000 kr :eek:
Så ett par saknas men annars är julen som gjord :love:
 
Maken fick en delicato-kalender och jag fick en kalender med Lindt choklad av honom 😁. Funderar på om man skulle köpa nån kalender till dottern också..
 
Jag skulle vilja ha en adventskalender men har inte lyckats välja någon än. Kanske slutar med att det blir en vanlig klassisk chokladkalender. Jag tycker att det är konstigt att många tycker att den chokladen inte smakar bra! Det är lika hög kakaohalt som i annan mjölkchoklad och samma ingredienser. Dålig choklad är ju annars typ "spotta ut-äcklig".

Det vore ändå roligare med en lite mer överraskande kalender.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 115
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp