Adventskalender 2019

Rumsgran. Räknas definitivt som gran :up:
Det kanske jag skulle skaffa en jag med. Vore lite skoj att ha något granigt.

Just ja, det e så dom heter ☺️Ja! løp å køp 🌲😁, kanske lite tidigt med granigt men känns mer vinter när det e bara grönt å utan pynt (det var det jag sa till mannen iaf 😅)
 
Jag hade Kränkus tekalender förra året, Detta året har jag köpt Malmö Chokladfabriks kalender, älskar deras choklad.
 
Min kalender drog iväg bortom all rimlighet :cautious:

Bodyshop-kalendern som jag öppnade direkt när den kom hade så fina presentkartonger med texter om framstående kvinnor så jag valde att återanvända den och bara stoppa nya grejer i askarna.
Kalendern har 25 askar så jag köpte först produkter för att täcka alla luckor men... sen var det ju så roligt att köpa lite till :o

Har nu satt ett stopp på max 200:-/lucka. Får se om jag ens kan hålla mig till det. Tur att askarna är rätt små så att jag är så illa tvungen att hålla igen.
 
Min kalender drog iväg bortom all rimlighet :cautious:

Bodyshop-kalendern som jag öppnade direkt när den kom hade så fina presentkartonger med texter om framstående kvinnor så jag valde att återanvända den och bara stoppa nya grejer i askarna.
Kalendern har 25 askar så jag köpte först produkter för att täcka alla luckor men... sen var det ju så roligt att köpa lite till :o

Har nu satt ett stopp på max 200:-/lucka. Får se om jag ens kan hålla mig till det. Tur att askarna är rätt små så att jag är så illa tvungen att hålla igen.0
Öppna tidigare? Får man göra det? :D
Jag har också tänkt återanvända den. Om jag fyller den med saker i januari på rean så kommer jag ha glömt bort vill nästa december.
 
Öppna tidigare? Får man göra det? :D
Jag har också tänkt återanvända den. Om jag fyller den med saker i januari på rean så kommer jag ha glömt bort vill nästa december.
Det var ett nödläge! :D
Ja jag har redan fyllt några av askarna med nya saker och jag har ingen koll alls på vad som ligger i vilken lucka. Om ytterligare en månad kommer jag bli glatt överraskad för då har jag säkert glömt bort allt jag har köpt :rofl:
Idag ska jag hämta ut det senaste paketet med saker - en försändelse på 4 kilo enligt Schenker :o:rofl:

Kan du hålla dig ett år till nästa december om du fyller kalendern igen vid januari?
 
Det var ett nödläge! :D
Ja jag har redan fyllt några av askarna med nya saker och jag har ingen koll alls på vad som ligger i vilken lucka. Om ytterligare en månad kommer jag bli glatt överraskad för då har jag säkert glömt bort allt jag har köpt :rofl:
Idag ska jag hämta ut det senaste paketet med saker - en försändelse på 4 kilo enligt Schenker :o:rofl:

Kan du hålla dig ett år till nästa december om du fyller kalendern igen vid januari?
Attans nu blev jag triggad att öppna hela direkt... :mad:
 
Min salmiak-kalender har kommit!
20191029_203549.jpg
 
Klickade precis hem den här då jag fullständigt älskar Valrhonachoklad. Var för svårt att motstå. Den här tråden är inte bra för mig :mad: bara för att jag kollat det senaste som har skrivits så började jag kolla runt på kalendrar på nätet. Detta är den andra chokladkalendern jag har köpt. :o:crazy::angel::love:

a14876_3.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 921
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp