Adventskalender 2019

Nu har paketet kommit
Längtar efter att börja öppna
Tack @Zinfernia för detta
Har även fått en bodyshopkalender av en snäll bukefalist så detta kommer sätta guldkant på december.
Tack snälla ni ❤❤❤
Åh vad skönt att den kom fram! 😍 Hoppas att något ska passa. (Vet inte om du såg det men jag skickade med ett set till nyår också, men jag ber om ursäkt för den gräsliga paketeringen! En filt var allt jag hade hemma som emballage så jag klippte sönder den :rofl:)

Jag längtar ihjäl mig efter att få öppna min kalender, jag har till 95% glömt bort vad jag stoppat i! :o
 
Åh vad skönt att den kom fram! 😍 Hoppas att något ska passa. (Vet inte om du såg det men jag skickade med ett set till nyår också, men jag ber om ursäkt för den gräsliga paketeringen! En filt var allt jag hade hemma som emballage så jag klippte sönder den :rofl:)

Jag längtar ihjäl mig efter att få öppna min kalender, jag har till 95% glömt bort vad jag stoppat i! :o
Jodå jag läste ditt fina brev :D
Ser fram emot 1 december nu haha
 
15751366867227444626275895692884.jpg


Nu är jag redo! Te för hela julen :up:
Kom ju på att jag hade en kalender som farmor broderat till mig 1989. Perfekt att använda till sånt här!
 
Själv har jag en kalender från body shop att börja öppna imorgon. Men har ett par till inom skönhet jag är sugen på. Men tänker att de borde väl komma på rea snart? Än så länge är de bara lite nedsatta.
 
Jag fick ju en Body Shop-kalender av syrran i tidig julklapp. Fick en idé och svängde ihop en egen till henne som hon överraskades med idag, blev inte som tänkt men jag är rätt nöjd ändå! 24an blev dock ett lite för stort paket för att kunna hänga i kalendern :D
 

Bifogade filer

  • 20191130_112345.jpg
    20191130_112345.jpg
    302,5 KB · Visningar: 76

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 882
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp