Adventskalender 2019

Dagens enhörning 🦄
Så sjukt söt, kolla ögonen 😍
IMG_20191206_090319.jpg
 
Jag har ju den där vita kalenders med "dusch-och-smörj" grejer från Lyko som @gul_zebra länkade innan.

Jag har inte provar någon av själva produkterna än men måste säga att jag är grymt besviken på själva kalenderns kvalite. Lucka 1 var en burk med kroppsskrubb och jag blev seriöst tvungen att ta till verktyg för att få ut den.

Dagens och gårdagens luckor har varit tomma! Kanske för att de glömt packats men mest troligtvis för att det verkar vara tunnare grejer som nog helt enkelt åkt iväg någon annanstans inne i kalendern, får väl gräva fram dem på julafton typ.

Tumme ner :down:
 
Jag har ju den där vita kalenders med "dusch-och-smörj" grejer från Lyko som @gul_zebra länkade innan.

Jag har inte provar någon av själva produkterna än men måste säga att jag är grymt besviken på själva kalenderns kvalite. Lucka 1 var en burk med kroppsskrubb och jag blev seriöst tvungen att ta till verktyg för att få ut den.

Dagens och gårdagens luckor har varit tomma! Kanske för att de glömt packats men mest troligtvis för att det verkar vara tunnare grejer som nog helt enkelt åkt iväg någon annanstans inne i kalendern, får väl gräva fram dem på julafton typ.

Tumme ner :down:
Men vad dåligt! Jag hade i ditt ställe gått in på produktsidan på Lyko och lämnat en kommentar i stil med vad du skrivit. Jag tycker det verkar som om de är duktiga på att läsa och bemöta sådant.
Känns ju inte kul att de ska ha en produkt som är dålig liksom som dessutom kostar en del antar jag?
 
Men vad dåligt! Jag hade i ditt ställe gått in på produktsidan på Lyko och lämnat en kommentar i stil med vad du skrivit. Jag tycker det verkar som om de är duktiga på att läsa och bemöta sådant.
Känns ju inte kul att de ska ha en produkt som är dålig liksom som dessutom kostar en del antar jag?
Jag fick den så för mig var den gratis kan man säga. Jag har därför ingen "beställningslänk" att följa heller. Jag sökte efter adventskalender på Lyko men hittade den inte. Ska kolla när jag är hemma vad den faktiskt heter och se om jag kan hitta något om jag söker på det.

Den kanske bara inte finns i lager. De är för övrigt ett personligt störningsmoment hos mig. Onlinebutiker där det inte går att hitta sådant som inte finns i lager, jag vill väl liksom fortfarande veta om de säljer produkten?? Jag vet att eleven har så och det är faktiskt en av anledningarna till att jag slutade handla där.
 
Jag har ju den där vita kalenders med "dusch-och-smörj" grejer från Lyko som @gul_zebra länkade innan.

Jag har inte provar någon av själva produkterna än men måste säga att jag är grymt besviken på själva kalenderns kvalite. Lucka 1 var en burk med kroppsskrubb och jag blev seriöst tvungen att ta till verktyg för att få ut den.

Dagens och gårdagens luckor har varit tomma! Kanske för att de glömt packats men mest troligtvis för att det verkar vara tunnare grejer som nog helt enkelt åkt iväg någon annanstans inne i kalendern, får väl gräva fram dem på julafton typ.

Tumme ner :down:
Det där hände i nån video med öppning också, då hade grejer hamnat i andra luckor.

Kalendern är inte Lykos egna utan Sence eller nåt. Har gått att köpa även på Dollarstore och Gekås :)
 
Gårdagens lucka kommer nog vara kalenderns höjdpunkt! En bruk med Elemis Pro-Collagene Marine Cream :love: Som jag förvisso visste om skulle finnas i kalendern, men tänkte att de kanske sög på den karamellen till julafton. Idag var det en läppenna från Illamasqua, som jag hade varit jätteglad över om det var en nyans som passade. Fattar inte varför alla "nude" pennor/läppstift tenderar att vara i en för varm nyans, passar inte alls i det.
 
Dagens ost, Alpeost. Står att den är fyldig, fruktig och smakrik med kristaller? 🤔😅 Idag lr imorgon blir det ostbricka, har inte helt bestämt mig för vilken dag. Ska på luciafirande i lokal kyrka ikväll ✨🙏

15756996259152196823283394336731.jpg


Fick en handkräm från Loccitane kalendern, har 2 små från den nu och även en stor, från igår tror jag, Maria Åkerberg hand kräm från Lykos kalender, den tycker jag om, gick direkt in i huden som blev mjuk och fin 😍
 
Dagens ost, Alpeost. Står att den är fyldig, fruktig och smakrik med kristaller? 🤔😅 Idag lr imorgon blir det ostbricka, har inte helt bestämt mig för vilken dag. Ska på luciafirande i lokal kyrka ikväll ✨🙏

Visa bifogad fil 41188

Fick en handkräm från Loccitane kalendern, har 2 små från den nu och även en stor, från igår tror jag, Maria Åkerberg hand kräm från Lykos kalender, den tycker jag om, gick direkt in i huden som blev mjuk och fin 😍

Du får lägga in en bild på alla ostarna tillsammans när du ska äta ostbricka! :)

Åh, jag ska också på Lucia ikv 😍.
 
Glömde lägga in en bild igår!

Lucka sex:
Parfym från Dolce & Gabbana
Ansiktsmask från PeterThomasRoth
Ögonskugga
Parfym från Maison Margiela
Ögonkräm från Filorga
Duschgel från Jo Malone
IMG_20191207_100931.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 983
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp