Adventskalender 2019

Igår duschtvål british rose i body shops stora.
 

Bifogade filer

  • 20191215_183013.jpg
    20191215_183013.jpg
    204,6 KB · Visningar: 7
Ligger lite efter.. senaste tre dagarnas luckor i mellan:
C28D5DCC-813C-42C1-869D-C004070DDEE2.jpeg

Tycker tvålen ska bli intressant att testa. Gillar såna hårda tvålar till ansiktet. Inte helt såld på british rosé-doften, men den gjorde sig bättre som body butter och gillar ”glitter”-effekten.

Provade ögon make-up-removern idag(har typ aldrig smink längre) och den var riktigt bra. Mild och kändes skön mot huden och tog bort typ allt smink! Så nöjd :)
 
Mitt ansikte är inte helt kompis med 3D firming eller vad de heter, fick ta en paus och ligger nu efter med typ fem ampuller 😅

Den får man vara lite försiktig med märkte jag också men jag är ganska invand på Babor så det gick bra. Absolut inte kring ögonen bara men det gäller de flesta har jag märkt *aj*
 
Alltså, jag måste bara fråga, ni med skönhetskalendrar, använder ni upp alla grejer? 😮 Hur lång tid tar det? Eller ger ni bort?

Och, kan duschkräm och sånt bli "för gammalt"? Tänker att de har ju de här symbolerna på sig, öppnad flaska håller 6 eller 12 mån typ... men sen då, blir man inte ren av den sen? ☺ Jag har t ex en duschkräm jag fick i present på Apoteket när jag fyllde 30 vet jag, den är fortfarande halvfull och nu fyller jag snart 33 🤣.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 887
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp