Adventskalendertråden 2020

Min plan var att köpa Cult beautys kalender, men jag var inte snabb nog. Jag lyckades dock klicka hem Yesstyles kalender med asiatisk hudvård i år! :banana: :banana:Ifjol blev jag gråhårig när jag försökte köpa kalendern från Yesstyle. Den släpps en gång i veckan under några veckors tid och jag klickade på den sekunden den kom till salu i varje släpp, men antingen hängde sig sidan, eller så var jag några sekunder för långsam när jag skulle slutföra köpet. I år hade jag sekunderna på min sida. :)
 
En vän har köpt denna till mig 😍
Oklart om min är på svenska men det spelar ingen roll :D
B2084BDD-6071-4911-968A-40E1EECA7D21.jpeg
 
Jag beställde en Harry Potter julkalender, låter som mysiga saker så hoppas på ok kvalité. Mycket nyfiken på hur den här kalendern kommer vara. Har aldrig haft en kalender som vuxen, tyckt det är dyrt men vill ha något lite extra i vardagen i december.

Någon som haft en Harry Potter kalender? Jag visste inte ens att det fanns.
 
Jag beställde en Harry Potter julkalender, låter som mysiga saker så hoppas på ok kvalité. Mycket nyfiken på hur den här kalendern kommer vara. Har aldrig haft en kalender som vuxen, tyckt det är dyrt men vill ha något lite extra i vardagen i december.

Någon som haft en Harry Potter kalender? Jag visste inte ens att det fanns.
Jag hade det förra året. Det var väldigt blandad kompott med smycken och stämplar, strumpor, klistermärken mm.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 770
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
772
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 084
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp