Adventskalendertråden 2021

Nu har jag beställt Rituals både lilla och stora kalender. :p Både jag och en kompis vill ha deras kalender men tyckte det blir tråkigt om vi har samma, så vi ska på nåt sätt komma överens/lotta vem som ska ha vilken.
Jag hade 10% rabatt på Rituals så det blev jag som fick beställa. Jag är ju ändå smålänning. :D
 
Jag har beställt Haupts lakritskalender. Då kommer jag i alla fall ha den. Vill ha en lokal chokladkalender också, men där måste man vara snabb att beställa när de lägger ut att den finns, då de gör begränsat antal så det är ju inte helt säkert jag får någon.
 
Jag hade en julpysselkalender från Panduro förra året som var heeeelt underbart mysig att göra tyckte jag. Om de har en ny i år kommer jag absolut köpa igen. Blev ett litet juldiorama med nya saker att lägga till varje dag. rekommenderas starkt!

Hade även body shops mellan, mycket nöjd även där så funderar på en av dem i år igen.

Men så är jag också sugen på något ätbart haha.
 
Det är ju fortfarande förbeställning och den "släpps" 1 okt, men ändå! Köpte nog min när det var förbeställning ifjol också. Vågade inte vänta längre, även om jag egentligen ville sondera terrängen mer. :D
Haha, jo, jag var lite otydlig märker jag, för med "släpps" så menade jag förhandsbeställningen 🙈😂 förhandsbeställde ifjol, och gjorde det i år igen (igår)
 
Nån som har koll på någon bra prosecco kalender? Jag tror jag hittat en i UK, men vet inte hur den är eller om det är krångligt att beställa nu efter brexit?
 
Jag hade en julpysselkalender från Panduro förra året som var heeeelt underbart mysig att göra tyckte jag. Om de har en ny i år kommer jag absolut köpa igen. Blev ett litet juldiorama med nya saker att lägga till varje dag. rekommenderas starkt!
Vad söt den var (googlade) :) !
 

Bifogade filer

  • EAA8ECB6-4CA2-48C3-AF64-6213631C75B0.jpeg
    EAA8ECB6-4CA2-48C3-AF64-6213631C75B0.jpeg
    391,7 KB · Visningar: 128
Jag funderar på om barnet ska få en fidget toy kalender. Hon vill själv Hastings men det är för tidigt tycker jag.
 
Gjorde ju en paketkalender till sonen förra året, blev dyrt :nailbiting:
Tänkte eventuellt köpa en Pokémonkalender i år, men blev snål :o

Började leta lite bland mina gamla leksaker hemma hos mina föräldrar och kunde fylla hela kalendern med dem! Blev så bra! Och finns nog lite till att fortsätta med framöver :)

Köpte denna på Facebook förra året och den är så fin! Handgjord av någon person så det ska vara enda exemplaret 😍
 

Bifogade filer

  • 9358F7D2-7213-4919-8154-5F99D427EA02.jpeg
    9358F7D2-7213-4919-8154-5F99D427EA02.jpeg
    303,7 KB · Visningar: 71
Är lite sugen på att köpa en julkalender i år, precis som förra året (men då köpte jag aldrig någon). Gillar The Body Shops men funderar på något ätbart istället kanske...
 
Jag tror jag ska göra en egen kalender till mig själv i år och återanvända påsarna jag har från Lykos kalender i fjor ☺️

Dom sista 2 åren har jag bara haft hudvård, i år tänkte jag att jag blandar friskt med te, praliner, smink, hudvård och kanske nått annat jag kommer på. Tror jag köper in också får min man fylla påsarna så jag inte vet när jag får vad, kanske, kan ju vara kul å fylla påsarna med^^😁✨🎄

Någon annan som gör en egen? Vad fyller ni er kalender med?
 
Jag kollade en spoilervideo för Asos skönhetskalender. Jag ville slå till direkt då jag misstänkte att vi är många som sett spoilern :angel: Kalendern finns på den internationella eu-sidan, men den försvinner ut i cyberrymden när man byter land för leverans och kvar finns bara den lilla kalendern för män. :rage::nailbiting:
 
Jag kollade en spoilervideo för Asos skönhetskalender. Jag ville slå till direkt då jag misstänkte att vi är många som sett spoilern :angel: Kalendern finns på den internationella eu-sidan, men den försvinner ut i cyberrymden när man byter land för leverans och kvar finns bara den lilla kalendern för män. :rage::nailbiting:
Det gick väl undan förra året också, ångrade att jag inte köpte den då! Men detta år var jag inte lika såld på innehållet, fast det var helt ok.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 044
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
699
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 895
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 249
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp