Adventskalendertråden 2021

Jag hade Bülows lakritskalender förra året, men blev tyvärr besviken så i år blir det tillbaka till det säkra kortet - Lakritsfabrikens :love:
 
Ni har nämnt så många olika kalendrar i tråden att jag vill testa massvis, svårt att välja bara en ju!
Funderar mellan choklad eller doftljus så har kommit lite framåt iaf :p
 
Jag lade in bevakning på vingummi och marshmallows i fjol, men jag minns inte var. Så jag kanske köper de kalendrarna.

Sen har jag en kalender i trä med små lådor som jag tänkt fylla i typ oktober (så jag hinner glömma bort), men jag vet inte riktigt vad jag ska fylla den med. Lådorna är så små så tex en trillingnöt (som väl inte finns längre va?) får inte plats, men de mindre pralinerna från twistpåsen ryms (testade det ett år).
 
Jag ger den en chans i år. Tänker att den åtminstone inte kan vara tråkigare än Bülows.
Köpte med ett paket svenskjävlar från hemsidan också också, ska bli väldigt spännande att testa😀
Ja de där Svenskjävlarna har ju blivit tokhyllade! Måste också testa dom.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 151
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
708
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 945
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 254
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp