Adventskalendertråden 2021

Vad fin den var ☺️ Står det innehåll i pralinerna på kalendern?, hade gärna velat köpa en sån men den som jag vill ge den till tål inte jordnötter 🤔

Och sidenote,.. Hur söt är inte deras kanelbulle pralin :love:
Ja, såg himla fin ut! Nej tyvärr står det inte 😕 det går kanske att kontakta dem och fråga?
 
Sitter och spanar efter nån rolig kalender till sambon. Vet dock inte riktigt vad än.
Mamma ska få en lakritskalender i år, istället för julklapp på julafton.
 
Någon som vet hur kaffekalendern från Nabostore är?
Hade tänkt köpa Kahls kaffekalender till min pojkvän men jag hittar ingen info om den i år. Fick upp reklam för Nabostore och tänkte därför beställa den istället.
 
Någon som vet hur kaffekalendern från Nabostore är?
Hade tänkt köpa Kahls kaffekalender till min pojkvän men jag hittar ingen info om den i år. Fick upp reklam för Nabostore och tänkte därför beställa den istället.
Kahls kalender finns nu på bluebox.se
Går inte att beställa ännu men du kan läsa om temat och se pris. Jag köpte min där förra året och kommer köpa i år igen! Var riktigt bra kaffe med och så mysigt att dricka med sambon varje morgon.
 
Kahls kalender finns nu på bluebox.se
Går inte att beställa ännu men du kan läsa om temat och se pris. Jag köpte min där förra året och kommer köpa i år igen! Var riktigt bra kaffe med och så mysigt att dricka med sambon varje morgon.

Tack för tipset!
Jag tycker att kaffe är otroligt otrevligt så det får pojkvännen hålla på med själv ;) Jag är bara snäll :D
 
Någon som vet hur kaffekalendern från Nabostore är?
Hade tänkt köpa Kahls kaffekalender till min pojkvän men jag hittar ingen info om den i år. Fick upp reklam för Nabostore och tänkte därför beställa den istället.
Jag tror det var den maken fick från sitt jobb förra året. Den var bra; jag smakade en slatt varje kväll trots att kaffe inte är min grej, och det var rätt varierande smaker.
 
Samma här 😁 Velar lite mellan den och Hudotekets kalender, men det verkar ju vara mycket mer för pengarna med Lykos.. Dessutom brukar jag ge bort det jag inte använder själv/det som inte passar mig, som julklappar och liknande :idea: Så på det sättet får man ju användning för allt.
 
Funderar på om jag inte ska ge mig själv Lykos 24K-kalender ändå. Jag tycker att jag är värd den :D Jag tittade på Grääs video där hon öppnar den och det finns mycket i kalendern som jag skulle kunna tänka mig att använda.

https://lyko.com/sv/lyko/lyko-24k-julkalender
Lyckades du knipa en? Så sjukt dåligt skött av Lyko.

De har ända sedan de la ut kalendern på hemsidan för några veckor sedan hänvisat till att man ska bevaka kalendern för att få mail om när den släpps. När jag läste igenom kommentarerna på Lykos hemsida läste jag att de så sent som i morse svarat en kund att de inte kan ge ett exakt klockslag för släppet, men att man får ett mail när kalendern går att köpa. Problemet är bara att massmailet skickades ut en halvtimme efter att kalendern var slutsåld... :rage:

Jag är varken sur eller speciellt upprörd över att jag inte lyckades köpa kalendern, eftersom alla(?) kalendrar görs i en begränsad upplaga. För två år sedan ville jag köpa en kalender som sålde slut på en minut och då var jag helt enkelt för långsam när jag knappade in mitt kreditkort. Det är sånt som händer, följande år hade jag sekunderna på min sida. Det som stör mig är att Lyko vägrat säga vilken tid den släpps och när de väl släpper den så får de inte ut infon som lovat innan eller samtidigt som den släpps.

Säg bara ett klockslag, eller att man bör kika in regelbundet under hela dagen och be inte folk att vänta på att bevakningsmailet trillar in.
 
Har inte orkat läsa hela tråden (hej hjärntrötthet) så denna kanske har varit uppe innan, men jag testar ändå 😊

Är det någon som har testat Essies nagellackskalender? Älskar deras nagellack, det är de enda jag använder, men får man vad man betalar för så att säga? Den kostar ändå 900kr 😬

Vill gärna skämma bort mig själv men det är ju onekligen mycket pengar. Någon som kan säga bu eller bä? 💅
 
Hur har chokladen i Ikeas kalendrar varit tidigare år?
Jag skulle gärna köpa mig en Bodyshop-kalender i år igen men ekonomin håller absolut inte för såna utsvävningar. Men någon kalender ska jag väl ha, kanske kan det bli Ikea.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 091
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
704
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 907
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 251
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp