Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kränku brukar ha både kaffe och tekalenderEftersom jag fick en moccamaster när jag fyllde år senast och nu alltså äntligen har en bryggare så skulle jag vilja ha en kaffekalender. Gärna minst två koppar per lucka och 24 olika sorter. Är det bara Kahls som gäller eller finns det andra/bättre?![]()
Den är helt klart bäst. De andra som finns har jag inte hört bra om. Vi har kört Kahls i många år nu och kommer ha det i år igen.Eftersom jag fick en moccamaster när jag fyllde år senast och nu alltså äntligen har en bryggare så skulle jag vilja ha en kaffekalender. Gärna minst två koppar per lucka och 24 olika sorter. Är det bara Kahls som gäller eller finns det andra/bättre?![]()
Jag tittade på den nu, hade glömt att de också gör kaffekalender. Säkert gott kaffe men lite mindre än i Kahls dvs 24 gram istället för 30 gram. Så blir väldigt lite för två personer tycker jag! Men för någon annan passar det säkert braKränku brukar ha både kaffe och tekalender
Svensk ridsport brukar ju ha. Hööks har ju tidigare varit rätt ok men enl mig var förra årets en flopp, tror inte att någon hade den i den här tråden.Ingen som har hittat fler häst-kalendrar![]()
Jag hoppas att Hööks har en bättre i år, med mer förbrukningsvaror i. Hovkratsar, borstar, skärp och mössor har jag så det räcker efter tidigare kalendrarSvensk ridsport brukar ju ha. Hööks har ju tidigare varit rätt ok men enl mig var förra årets en flopp, tror inte att någon hade den i den här tråden.
Aztec Diamond har haft tidigare, Forelock and fringe har men båda är från England.
Effol/Effax är ju pålitlig och inte så dyr.
Jag hoppas att Hööks har en bättre i år, med mer förbrukningsvaror i. Hovkratsar, borstar, skärp och mössor har jag så det räcker efter tidigare kalendrar. Är ju roligare att få typ pälsglans, lädervård och sånt att prova så man kan hitta nya favoriter
Miniflaskor i 2D typ utskrivna laminerade bilder troligtvisUndrar vad man får om man beställer dennaVisa bifogad fil 190229
Exakt det! Min sambo fick en ”öl-kalender” av en kompis förra året.Miniflaskor i 2D typ utskrivna laminerade bilder troligtvis![]()
Laminerade ändå. Tänk om pappersflaskorna är utklippta separat och sedan laminerade och utklippta igen så det finns en förseglad plastkant kring hela? Kvalitet!!!Miniflaskor i 2D typ utskrivna laminerade bilder troligtvis![]()
Då ska jag helt klart kolla närmre på den. TackDå är nog Effol/Effax ett alternativ för dig för där får man pröva lädervård och hästvård och en del till hästägaren.
Kollar ni innehållet i kalendern innan ni köper?
Jag vill absolut inte veta innan (men vill gärna ha kul grejjer, så det blir ju lite svårt).
Tror det blir någon med doft/skönhets-prylar. Småpryttlar/tester och sånt går bra för mig (den får inte vara överdrivet dyr heller). Har haft Yves Rocher flera år, men känner att de blir lite samma saker om och om igen.. Hade Essnce stora parfymkalender ifjol och den var ju kul, men vill nog ha något helt nytt iår.
Funderar på tex Rituals (aldrig haft). Och kanske någon kalenderbok med 24 julberättelser. Följer denna tråd med intresse för fler tips.