Äldre hund

Sv: Äldre hund

Vår lilla Pappis blandning är minst 13år,min mor köpte henne från ett hundstall när hon var 2år gammal (?)
hon har det senaste året blivit lite tröttare på längre promenader,det verkar som att hon hör sämre vissa dagar för att andra dagar höra "normalt"
synen börjar bli sämre oxå,hon tror ibland att hon får möte med andra hundar om någon kommer med matkasse i handen:o
dom få tänder hon har kvar är inte i toppskick.annars älskar hon fortfarande bollar, tar man fram en tennisboll blir hon som en valp på nytt:D

hoppas hon hänger med ett tag till:love:
28446216.jpg
 
Sv: Äldre hund

det hände i dag,var och plockade svamp med barn och hund,sedan upptäckte jag att lillhunden inte syntes till och börjar ropa (vilket hon inte hörde) så vi fick leta efter henne.hon har alltid varit väldigt snabb att komma på inkallning men jag glömmer av mig att hennes hörsel inte är på topp:o
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 672
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 400
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 139
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp