Äldre Ungdom vs. Senior

T

Tilly

Hur pass "aja baja" är det att skriva svar på trådar i Senior fast man egentligen tillhör Äldre Ungdom? :o
 
Ingen alls.

Vi är nog många som pendlar lite hur som haver mellan just de forumen. Jag besöker Äldre Ungdom nästan lika mycket som Senior.

Åldersgränserna är en rekommendation för att man ska veta till vilka man riktar sig.

T.ex en fråga som bara rör tonåringar hör inte hemma på Senior, lika lite som en fråga om tonårsbarn hör hemma på Äldre Ungdom ;)
 
Jag skriver nog mer på senior än på Ungdom, trivs bättre med tanterna :D ;).
 
Hur pass "aja baja" är det att skriva svar på trådar i Senior fast man egentligen tillhör Äldre Ungdom? :o
Äldre som äldre.. själv är jag Äldre Senior (50+), men jag går aldrig in på ÄU el. U av någon konstig anledning.. ändå har jag ju barnbarn i de åldrarna och kunde kanske tillföra nåt i de forumen ;)
 
Jag skriver på både och, men jag tänker mig för innan jag startar en tråd, vart den passar bäst.
 
Tycker inte heller att det är något aja baja.

Jag besöker ÄU och S lika mycket som U där jag hör hemma.
Svarar inte lika mycket på S - utan där ser jag och lär. :) ;)
 
Åldersmässigt tillhör jag äu, men senior bli rinte av med mig ändå :devil: :devil:. Skriver överallt, men helt klart mest på senior! ;)

Skriv där du vill, bryr någon sig är det väl upp till dem :)
 
Man ska väl svara på de trådar som är angelägna för en, oavsett var de ligger. Man känner nog själv om man inte känner sej "hemma"...
 
Alla är ju olika som person. Jag har alltid hängt på senior för jag tycker det är intressant men är även på ÄU. Det är inget aja baja med det :)
 
Inte aja baja alls! ;) Jag är ju på Senior nästan jämt tycker jag... :o
 
inget alls. Själv är jag på U, ÄU och S, även om jag egentligen tillhör ÄU. Men jag känner mig mer hemma hos U ändå... vet inte varför riktigt, men det känns på nåt sätt mer "hemtrevligt" än de andra. Men känner jag att jag har nått att skriva i ett ämne spelar det ingen roll på vilket forum det är. Gränserna är ju som sagt bara rekommendationer.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 784
Senast: Elektron
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Anon89
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 789
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår så var jag vaken ibland och sov ibland nästan hela dagen. Och lika inatt och det blir nog lika idag. Jag ska försöka att aktivera...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 985
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp