Är det bara jag…

Jag uppskattar verkligen vad han och de andra svenska framstående ryttarna gjort för vår sport. Jag uppskattar att han hela tiden tänker vidare och försöker utvecklas på olika sätt. Jag hoppas att sättet han håller sina tävlingshästar på sprids vidare så att andra vågar ge sina hästar en hästvänlig tillvaro med kompis i bra hage.

Men jag som alltid har svårt för reklam tycker att det börjar bli för mycket på sociala medier, så jag överväger att sluta följa honom och andra konton som är relaterade till honom. Det har blivit alldeles för mycket reklam för mig.

Samtidigt så kostar det multum att driva den rörelsen han har med många hästar och personal. Allt har blivit dyrare, även för framgångsriks ryttare och pengarna måste in så jag förstår varför det är mycket reklam.
 
Samtidigt så kostar det multum att driva den rörelsen han har med många hästar och personal. Allt har blivit dyrare, även för framgångsriks ryttare och pengarna måste in så jag förstår varför det är mycket reklam.
Det kan jag förstå, men jag kan som sagt välja om jag vill bli utsatt för det eller inte, och jag avskyr verkligen reklam och har plockat bort massor av konton vars huvudverksamhet jag egentligen är intresserad av.
 
Det kan jag förstå, men jag kan som sagt välja om jag vill bli utsatt för det eller inte, och jag avskyr verkligen reklam och har plockat bort massor av konton vars huvudverksamhet jag egentligen är intresserad av.

Ja, då är det ju bara att sluta följa 😊
Får ta det goda med det onda, jag scrollar bara vidare och läser/tittar på det som intresserar mig.
 

Liknande trådar

Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 483
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
751
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp