Är det dags att dumpa?

Sv: Är det dags att dumpa?

dax att kolla under trosor och kalsonger så får man reda på vilket kön personen tillhör ett tips bara

Va? Men det är ju knappast problemet, problemet är ju att hen är sur ofta så att jag blir arg och ibland måste avreagera mig. Och att hen bestämmer för mycket av vår gemensamma ekonomi.
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Men det här kändes lite orättvist. Ni känner ju inte min partner. Hen kan vara både sur och negativ, är det konstigt att man blir arg då? Skulle inte ni bli det?
Vad hände med att inte ge upp för lätt utan jobba på förhållandet? :cautious:

Ja hen kan vara både det ena och det andra men jag tror att ni båda två mår bäst på varsitt håll. Varför hålla ihop med någon som tar fram ens mest negativa sidor? Jobba på förhållandet kan man självklart göra men då krävs det verkligen massor med jobb och är du redo att ta dig an det? Är det värt det? Tjänar hen verkligen så bra?
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Roligt, morgaine :laugh:

Haha, eller hur?

Denna tråd är dedikerad till vår kära Gammeln.

Läs och begrunda, Gammeln, den enda som höll med mig var du, trots att det är jag som är TS! :p din tes från den andra tråden om att TS alltid får medhåll är härmed motbevisad.
Som extra lök på laxen kan Gammeln också roa sig med att kolla hur absurd en tråd där en av relationselefanterna vill ha stöd skulle låta. ;)
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Om du känner dig tvungen att göra detta för att ta reda på könet så visar det i sig att könet är betydelselöst.

:laugh::laugh:
Jadu escodobe, där har vi svareet varför sdman heter just sdman. Så att vi slipper kolla i kalsongerna. :D
 
Sv: Är det dags att dumpa?

HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN.

gemener
 
Sv: Är det dags att dumpa?

HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN HEN.

gemener

:up:

(tio hen)
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Ja, jag och min partner har det ofta bra, men jag känner att hen inte förstår mig riktigt. Ibland blr jag så arg att jag kastar en tallrik eller mugg nära hen och då blir det alltid ett himla liv på hen. Jobbigt.

Jag hatar att tvätta och det gör hen också. Då brukar jag starta ett litet bråk om någon småsak för när hen är upprörd så räcker det med en kram så blir det bra mellanoss igen. Då brukar jag säga att jag tänkt tvätta men nu är jag inte på humör längre. Då ler hen och säger att hen kan göra det. Haha!

Sexet är bra, men ofrast får jag tjata innan vi får till det. Men det är ändå bra när vi väl är igång. Ibland när jag vill pröva nya saker säger hen nej ett tag. Skittrist. Fast hen ändrar sig ju när jag tjatat en stund så gör vi det ändå. Så egentligen är det lugnt där med, men det förtar ju lite av stämningen ändå att behöva tjata och så vet vi ju båda att vi gör det ändå till slut. Sex är ju ändå viktigt i ett förhållande. Borde jag dumpa för hens tråkiga attityd?

En annan sak som stör mig ör att hen har ett dyrt intresse. Hen har hästar. Visserligen golfar ju jag och det kostar en del också. Hen tycker att det är ok med hästaroch köpa dyra tillbehör bara för att hen tjänar mer. Hallå? Det är väl våra pengar, eller? Vi lever ju ihop? Jag tycker det är en astrist inställning att hålla så på mitt och ditt. Skall det alltid vara så? Att bara för att hen tjänar mer så får hen lägga mycket mer på sitt intresse. Jag vill ju resa och så också. Det vill hen också, men inte om det betyder mindre pengar till fritidsgrejerna. Skittrist. Skall jag dumpa för att vi inte delar samma drömmar?

Råd, tack! :)
Det du beskriver är inte ett förhållande jag skulle vilja ha, faktum är att mitt senaste liknade det du beskriver. Dvs inget som gjorde mig lycklig. Kan man inte lösa probelemen så är det bäst att separera.
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Tänkte samma sak, haha! Det måste ju vara en hen om man måste kolla i kalsongerna för att veta :D
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Det du beskriver är inte ett förhållande jag skulle vilja ha, faktum är att mitt senaste liknade det du beskriver. Dvs inget som gjorde mig lycklig. Kan man inte lösa probelemen så är det bäst att separera.

Ja, det var en mix av vad jag löst i olika trådar här på buke, så jag vill nog påstå att det är en ganska vanlig light-version av ett kasst förhållande.
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Haha, eller hur?

Denna tråd är dedikerad till vår kära Gammeln.

Läs och begrunda, Gammeln, den enda som höll med mig var du, trots att det är jag som är TS! :p din tes från den andra tråden om att TS alltid får medhåll är härmed motbevisad.
Som extra lök på laxen kan Gammeln också roa sig med att kolla hur absurd en tråd där en av relationselefanterna vill ha stöd skulle låta. ;)

Hahaha. Det var det första jag tänkte på när hen svarade. :D
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Ja, jag och min partner har det ofta bra, men jag känner att hen inte förstår mig riktigt. Ibland blr jag så arg att jag kastar en tallrik eller mugg nära hen och då blir det alltid ett himla liv på hen. Jobbigt.

Jag hatar att tvätta och det gör hen också. Då brukar jag starta ett litet bråk om någon småsak för när hen är upprörd så räcker det med en kram så blir det bra mellanoss igen. Då brukar jag säga att jag tänkt tvätta men nu är jag inte på humör längre. Då ler hen och säger att hen kan göra det. Haha!

Sexet är bra, men ofrast får jag tjata innan vi får till det. Men det är ändå bra när vi väl är igång. Ibland när jag vill pröva nya saker säger hen nej ett tag. Skittrist. Fast hen ändrar sig ju när jag tjatat en stund så gör vi det ändå. Så egentligen är det lugnt där med, men det förtar ju lite av stämningen ändå att behöva tjata och så vet vi ju båda att vi gör det ändå till slut. Sex är ju ändå viktigt i ett förhållande. Borde jag dumpa för hens tråkiga attityd?

En annan sak som stör mig ör att hen har ett dyrt intresse. Hen har hästar. Visserligen golfar ju jag och det kostar en del också. Hen tycker att det är ok med hästaroch köpa dyra tillbehör bara för att hen tjänar mer. Hallå? Det är väl våra pengar, eller? Vi lever ju ihop? Jag tycker det är en astrist inställning att hålla så på mitt och ditt. Skall det alltid vara så? Att bara för att hen tjänar mer så får hen lägga mycket mer på sitt intresse. Jag vill ju resa och så också. Det vill hen också, men inte om det betyder mindre pengar till fritidsgrejerna. Skittrist. Skall jag dumpa för att vi inte delar samma drömmar?

Råd, tack! :)

Ha ha...
Jag tror inte att du behöver göra nått alls utom luta dig tillbaka och vänta.

Du ska se att din partner säkert har skrivit en tråd här på buke, och hen har snart fått nog med pepp och stöttning för att lämna dig precis som sig bör. :-D
 
Sv: Är det dags att dumpa?

Jaja jag försöker behärska mig, men samtidigt måste man väl få visa att man är arg också? Jag skadar ju ingen. :o
2. Ja egentligen är det väl det, men är det inte ganska oskyldigt när det gäller sådana småsaker? ;)
3. Hm.
4. Ja, jag vet, men samtidigt känns det trist att veta att det alltid kommer vara så. Jag hade ju delat lika om det varit tvärtom.

Det är ok att kasta grejer pga ilska när man är tre år gammal. Behöver du fysiskt avreagera dig så spring ett varv runt huset alt. införskaffa en boxningssäck. Konflikter löser man genom att prata med (i nödfall skrika på) personen man är arg på.

Nej, manipulation är aldrig någonsin oskyldigt.

Men nu är det inte tvärtom. Kan du inte leva med den uppdelningen så kanske det inte är en relation du borde vara kvar i.


Edit: Läste hela tråden nu :D
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 059
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 206
Senast: Soapbubble
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp