Är det någon som vet något om Dylemat ox?

S

sarah_maya

Han var swedisch national champion 84 och är farfar till min häst men mer vet jag inte. Jag har stam och så men om det är någon som vet lite mer om honom skulle jag vara glad.

Bild på Dylemat

C

Cesam

Dylemat var verksam under sin tid i Sverige hos Ulla & Gunnar Boström på Stuteri Cavallo i Lerdala. När han exp. till USA så ersattes han av Milagro PL (www.cesamarabians.com)!
Dylemat var en mycket vacker skimmelhingst av hög klass såväl stammässigt som utseendemässigt.

Stuteri Cavallo är idag inte längre verksamt som arabstuteri och de har ingen hemsida....
Men Du kan kontakta dem i alla fall, för folket finns kvar och de kan svara på massor av frågor om Dylemat. Maila mig för deras adress....
carina@cesamarabians.com

Liknande trådar

Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: sorbifolia
·
Juridik & Ekonomi Finns det något allmänklok och/eller juridiskt bildad bukefalist som vet vart lydelsen kring "men i bo" återfinns? Sakfråga gällande typ...
Svar
7
· Visningar
498
Senast: glittra
·
Övr. Barn Vi har nyligen fått besked om att vår dotters (2,5 år) farmor har en aggressiv och långt gången cancer. Hon har några få månader kvar...
2
Svar
27
· Visningar
2 271
Senast: cherie
·
  • Artikel
Dagbok Är väl jag. Jag vet inte. Den jävla ångesten som äter upp mig. Och som dotter till en freudian har man ju ändå lärt sig att rota i...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Aggresiv häst
  • Namngivningstips..