Bukefalos 28 år!

Äta kött innan koloskopi?

Sv: Äta kött innan koloskopi?

Skönt att det gick bra från ena hållet iaf ;) och så håller vi givetvis tummarna för att det inte är något allvarligt :)

Har du fått kyckling nu då? :D
 
Sv: Äta kött innan koloskopi?

Skönt att det gick bra trots allt, nu är ju eländet över :)

Hoppas de hittade felet och att det inte är allt för eländigt.

Se till att peta i dig din kyckling nu! :)
 
Sv: Äta kött innan koloskopi?

Ja jag har avnjutit kyckling och sockerärtor. Himmelskt!

Däremot hittade läkaren inget fel. Tog biopsier som ska kollas men allt såg helt normalt ut. Så nu ska jag skickas vidare, för något är fel någonstans... Och så börjar vårdkarusellen igen :down:
 
Sv: Äta kött innan koloskopi?

Fast se det så här, nu har de ju börjat nysta i vad som kan vara fel. Mag-tarm problem är oftast svåra att diagnostisera så det kan ta ett tag innan de kommer på vad det är. För mig tog det ca 1,5år innan jag hade en diagnos även om de var ganska säkra på vad det var rätt tidigt. Det är ju viktigt att man får rätt behandling.
 
Sv: Äta kött innan koloskopi?

Ja det har du rätt i, det ÄR skönt att någon äntligen tagit tag i det så att säga.
Jag är nog trött på det för att jag har sprungit på vårdcentralen och tjatat om hjälp i nästan 2 år innan jag fick en läkare som lyssnade på allt jag hade att säga.
Hon vart lite chockad över att ingen reagerat på mina besvär tidigare då jag har problem med inte bara mage-tarm utan också galla, lever och njurar.
Jag är helt enkelt trött bara, men den här läkaren tänker jag hålla hårt i!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Nu har jag fått tid för en Koloskopi den 8/6, första gången för mig då jag tidigare bara gjort rektoskopi och en sigmoideskopi där...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
13 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Hiss och diss del 5
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp