Akut hjälp med Leon?

Okej, tänkte om bukarna runt om stockholm kanske hade tips på bra pensionat - så han har någonstans att vara :)
Du har ju tex Vita Huset som ligger nära Arlanda. De föder upp dobermann bland annat och är vana vid arbetande hundar.
Bra förslag, hoppas tipsen strömmar in.
 
@vallhund
Leon har alldeles själv - med sin inneboende charm - fixat 48 extra timmar här.

Nu kan jag lämna honom onsdag kväll, men det är å andra sidan oåterkalleligt, då jag åker till Hornborgasjön på torsdag, och jag tvivlar på att tranor är Leons grej.
Går väl att någon dagvaktar jycken medans hundvakten glor på fågglar. Borde vara både en och annan som bor passligt till.
 
@vallhund
Leon har alldeles själv - med sin inneboende charm - fixat 48 extra timmar här.

Nu kan jag lämna honom onsdag kväll, men det är å andra sidan oåterkalleligt, då jag åker till Hornborgasjön på torsdag, och jag tvivlar på att tranor är Leons grej.

Tyvärr kan jag inte heller, två barn och två egna hindar är fullt tillräckligt med stimulans för mig. @Tranan gillar ju att gå, kan det vara något?

Annars skulle jag ringa runt till hundhotell, så länge @vallhund betalar ska det väl gå att lösa:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 548
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 688
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp