JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Tycker han är så söt:
Fina lilla kotten:
Blekfisen (Dario darion som går själv i det ljusa 30 liters karet):
En hona och en liten hane i 112an:
112an är en sån guldgruva, hittade denna buske av anubias nana mini mini bakom alltihopa. Tack liksom!
I 112an har jag de röda caridina räkorna, en mix av crystal red, red galaxy tiger pinto och red galaxy fishbone:
Och i 243an bor de svarta galaxy räkorna. Gillar kontrasten på denna:
En som blev nästan helt svart. Ser ut som en oljefläck:
En annan, vet inte vad man ska kalla den här färgen?
Orange sunkissed neocaridina:
En flygare, de simmar mkt mer i det här lite större karet som är 90x60x45 cm. Kul att se när de kommer flygandes som små helikoptrar:
Vallfärd mot godiset. Orangea neos, green babaulti och en black galaxy tiger:
En av mina större Klätterfiskar
Den nye som jag köpte förra veckan är smal...
Har nog aldrig haft en smal fisk innan...
gillar mina marmor zebror
Har 2 vanliga zebror med
dessa 2 verkar vara ett par
Nu ser mina corydora-yngel faktiskt ut som yngel och inte bara som simmande ägg. Med andra ord betydligt lättare att faktiskt se dem
Har kunnat räkna till minst 20st. Hoppas innerligt att jag lyckas hålla liv i ett litet gäng iaf. Lyckas de bli större så har jag gott om plats hos deras föräldrar i 200L.
Tog bild på ynglen. De flesta ligger i samma hörn. 22st har jag fått det till nu
Katt som bråkar med den andra katten
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Startad av Tvåkatter
21 Maj 2025
Svar: 18
Visningar: 2 301
Katt
Problem med sambons ex..
Övr. Barn Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
Startad av Anonymisten
15 Sept 2024
Svar: 27
Visningar: 8 803
Barn
Akvarietråden lll
Övr. Djur Ännu en gång har vi lyckats fylla vår akvarietråd med 2000 inlägg och det är därmed dags för tredje delen av bukes blötaste serie...
Startad av Scandi
2 Nov 2020
Svar: 2 015
Visningar: 126 428
Djur
Problem hund, situation som börjar bli ohållbar
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går.
Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
Startad av Carmenzitaflower
27 Aug 2020
Svar: 28
Visningar: 7 499
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Idag kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 398
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Idag kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 171
Hund