Oj, tittade på SMHI och var tydligen över 21s/m när jag tog ut hästarna och fixade i stallet efter raketerna tystnat, kändes inte som det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid konstigt väder i Lindome jämfört med överallt annars i närområdetBlåser en del men inte så farligt = Inga saker som vält och Inga ljus som blinkar.
Har en del skog runt som stoppar upp.
Lindome/Mölndal.
Jo jag vetDet är alltid konstigt väder i Lindome jämfört med överallt annars i närområdet![]()
@pepp Östermalm?
Jag tänker att det var ett perfekt nyårsväder ur ett djurägarperspektiv. Det måste ha varit ganska ogivande att smälla raketer och smällare i snöstorm?![]()
Håller helt klart med din hund.Det blåser hur mycket som helst här i södra Stockholm. Jag är på jobbet och fönster har blåst upp och blomkrukor ramlat ner. Min lilla hund tycker det här är betydligt mer obehagligt än fyrverkerierna igår![]()
På samma tema så har MS Isabelle inte haft någon AIS-signal de senaste 7 timmarna från Östersjön.. Hoppas bara det är något tekniskt fel!Spanade in MarineTraffic och flera passagerarkryssningar är mitt ute på Ålands hav. Kan inte vara jättefestligt.