All the single ladies - se hit! (och hjälp mig)

Hoppar in här.. Känner igen mig lite...

Jag har varit singel i många år.. Jag är väl ganska nöjd med att vara singel på ett sätt, men visst känns det väldigt ensamt ibland. Jag vill också ha nån. Jag har varit ensam så länge, det är liksom det enda jag vet, så jag är inte rädd för att vara ensam och är hellre singel än att vara med nån bara för att. Men jag vill ha nån.

Jag vill gå på dejt, men jag vill inte dejta, om ni förstår hur jag menar. Jag skulle vilja träffa nån genom nån aktivitet eller så, men det känns inte så lätt... Det kommer då knappast bli genom dom aktiviteter jag redan har. Jag är nog kanske också lite rädd för att dejta, att släppa in nån, och det blir ju lättare om man känner personen lite redan...

Men jag ger snart upp det här... Jag kommer nog förbli ensam.. Jag har en underbar systerdotter, en hund, och förhoppningsvis kan jag ha häst nån gång. Det får väl räcka...
Träffade en kille förra året som jag lärde känna lite. Kände väldigt fort att det var någon jag skulle falla för, och gjorde det fortare än jag hade velat. Det är en person jag känner mig väldigt avslappnad med, mår bra av och blir glad av. Men även när jag tror att den här gången kanske jag får ha lite tur, så får jag inte det.... Jag ger upp....
 
Jag är nog kanske också lite rädd för att dejta, att släppa in nån, och det blir ju lättare om man känner personen lite redan...

Sen vill jag väl inte "slösa" tid på att dejta, bli intresserad av nån som inte blir intresserad av mig och bli sårad flera gånger om. Lite sårad blir jag ju ändå...
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 647
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 114
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 394
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp