Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag titta, och se hur bökigt det ser ut?Sparkar liv i den här tråden och undrar om någon här är duktig på att frilägga bilder & skulle kunna tänka sig att hjälpa mig? Det är egentligen inte en så svår bild men jag är värdelös på att frilägga hårstrån och få det att se naturligt ut & bilden föreställer ett hästhuvud där pannlugg & lite av manen flyger i vinden...
Skickar dig strax ett PM med bilden så får du kikaFår jag titta, och se hur bökigt det ser ut?
Vad har du för bildbehandlingsprogram? I Photoshop finns det numera en fantastisk funktion som gör det enkelt att frilägga hår, päls etc. Den ska även finnas i Photoshop Elements. Googla på förfina kant eller refine edges.Sparkar liv i den här tråden och undrar om någon här är duktig på att frilägga bilder & skulle kunna tänka sig att hjälpa mig? Det är egentligen inte en så svår bild men jag är värdelös på att frilägga hårstrån och få det att se naturligt ut & bilden föreställer ett hästhuvud där pannlugg & lite av manen flyger i vinden...
Vad har du för bildbehandlingsprogram? I Photoshop finns det numera en fantastisk funktion som gör det enkelt att frilägga hår, päls etc. Den ska även finnas i Photoshop Elements. Googla på förfina kant eller refine edges.