Alla frågor om bildbehandlingshjälp ställs här

Sv: Alla frågor om bildbehandlingshjälp ställs här

Åh tack :bow:

Dom blev jättefina allihop. Ville mest bara att manen inte skulle se så skabbig ut :D

Sv: Alla frågor om bildbehandlingshjälp ställs här

var mer fart i tråden då den var nålad, den har som glömts bort :P

Kanske inte riktigt hör hemma här men undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med min logga? (tänkt att märka mina digitala foton med). Det är absolut inget avancerat utan vill bara ha mina initialer ihopskrivna på ett speciellt sätt men det ser förskräckligt ut när jag ger mig på det eftersom jag blir så darrig på handen när jag skriver med datamusen. Hade varit så mycket enklare med ett ritbord (eller kanske nåt annat fiffigt). Om någon känner sig manad att försöka skulle jag bli jätte glad, skicka PM i så fall :)

Sparkar liv i den här tråden och undrar om någon här är duktig på att frilägga bilder & skulle kunna tänka sig att hjälpa mig? Det är egentligen inte en så svår bild men jag är värdelös på att frilägga hårstrån och få det att se naturligt ut & bilden föreställer ett hästhuvud där pannlugg & lite av manen flyger i vinden...

Sparkar liv i den här tråden och undrar om någon här är duktig på att frilägga bilder & skulle kunna tänka sig att hjälpa mig? Det är egentligen inte en så svår bild men jag är värdelös på att frilägga hårstrån och få det att se naturligt ut & bilden föreställer ett hästhuvud där pannlugg & lite av manen flyger i vinden...
Får jag titta, och se hur bökigt det ser ut?

Vad har du för bildbehandlingsprogram? I Photoshop finns det numera en fantastisk funktion som gör det enkelt att frilägga hår, päls etc. Den ska även finnas i Photoshop Elements. Googla på förfina kant eller refine edges.

Vad har du för bildbehandlingsprogram? I Photoshop finns det numera en fantastisk funktion som gör det enkelt att frilägga hår, päls etc. Den ska även finnas i Photoshop Elements. Googla på förfina kant eller refine edges.

Tack för tipset, ska ta & kolla upp det :) Använder Photoshop CS & Photoshop Elements 6.0

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Shaggy
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 560
Senast: qitis
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 950
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
50 037
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka