Alla vi som pluggar i Lund!

Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Som jag förstått det ska man ha fått ett email med instruktioner hur man aktiverar sitt konto. Har inte fått något själv men mailat supporten nu och frågat.

...men om någon har någon bättre ide så tas det tacksamt emot :D
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Ah! Googlat vidare och hittat svaret själv.

Googla Aktivering+stil+konto så kommer du till en sida som ber dig om personnummer och anmälningskod. Anmälningskoden hittar du på kvittot till det antagningsbesked (antagningen.se, ladda ner pdf-filen).

Får skriva ett nytt mail till supporten tror jag :angel:
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Aaa tack så mycket. Det låg visst där i inkorgen gömt mellan Nellys rea och något annat obskyrt...
Får fixas direkt imorgon. Och Csn.

Snart smäller det, taggade? Någon mer som skulle läsa något miljöigt?
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Imorgon är det intro! Eller det kanske inte gäller alla?

Ni som ska dit iallafall, vet ni vart det ligger? :)
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Jag ska läsa en av mina valbara kurser på Lunds Universitet i höst, eller den är visst i Helsingborg såg jag när jag kollade lite mer noga... Annars läser jag på Malmö Högskola, har ett år kvar nu.

Är gärna med på buketräff i alla fall!
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Tack, kan behövas ^^
Själva skolan börjar på måndag, men imorgon är det intro och reduktionsboll. Antar det är typ brännboll?
Ingen annan som ska dit? Elementärt på facebook :)
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Ah! Har ingen aning. Är det en del i er nollning? Jag flyttar inte upp förrän på söndag.
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Jepp, första dagen av nollningen vad jag förstått. Tror det är den naturvetenskapliga avdelnongen eller vad man ska säga.
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Ah, nä, jag tillhör medicinska fakulteten. Vi har vår första dag på söndag (jag missar den dock iom flytten).

Ha så skoj! :bump:
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Jag ska dit! :D Har också lite lätt klädångest men vafan, kör på simpsons-tröja och ett par shorts á la avklippta-jeans-modell. Och reduktionsboll är en föregångare till brännboll ja! Jag är SJUKT TAGGAD! Kissat säkert 10 gånger nu på morgonen haha. Och jag är sämst på brännboll och det kommer sluta i katastrof men ja, hej hopp nu kör vi!
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Miljövetenskap! Det var jag som höll i hejarklacken i luft-laget! :D
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Aaaaa Bollerup! Detta är Malin :) gick också på bollerup. Yay då vet jag en härifrån iallafall.
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Bollerup? Vilket år tog ni studenten? Jag gick ut -06 :)

Förresten, har ni alla hittat boende? En bekant hyr ut sin lägenhet såg jag precis på facebook.
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

Jag tog studenten 09, om Fazem(?) Är hon jag tänker på så började hon 09 :)

Vad är det för lägenhet, hyra? Hur länge? Pendlar från sjöbo än så länge men vill gärna ha något i Lund.
 
Sv: Alla vi som pluggar i Lund!

En etta, vet faktiskt inte var den ligger. 31m2, 3500kr/mån. PMa mig om du vill ha hennes mail!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet att det finns en tråd för de som redan studerar men jag tänkte att det kanske finns intresse för en för oss som fortfarande...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: Araminta
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 770
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 978
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 945
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp