Bukefalos 25 år!

Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Tänk, jag trodde att jag nog hade sorterat ut allt i klädväg som skulle bort, men jag fick ihop till en mindre säck ändå idag.
Ju mer man rensar, desto lättare går det att rensa mer......
Säcken åkte till second hand.
Ska kolla igenom mina gamla annonser på FB mm och lägga ut nya annonser på dem. Kanske Köparen/köparna inte såg min/a tidigare annons/er....

Tänk, jag trodde att jag nog hade sorterat ut allt i klädväg som skulle bort, men jag fick ihop till en mindre säck ändå idag.
Ju mer man rensar, desto lättare går det att rensa mer......
Säcken åkte till second hand.
Ska kolla igenom mina gamla annonser på FB mm och lägga ut nya annonser på dem. Kanske Köparen/köparna inte såg min/a tidigare annons/er....
Vet inte om det var någon i tråden här eller om det var någon annanstans, men fick tipset att tömma garderoben först och bara lägga tillbaka det en faktiskt gillar. Blev riktigt luftigt här i hyllorna:D

Liknande trådar

Anläggning Vi är igång och försöker omvandla skog till gammal betesmark och skulle vilja ha ett par ponnyer betandes där som komplement till fåren...
Svar
7
· Visningar
767
Skola&Jobb Jag kände mig lite söndagdeppig igår igen, inför en ny arbetsvecka. Det har gått så många år nu utan att jag känt någon som helst...
2
Svar
31
· Visningar
1 568
Skola&Jobb På min avdelning har folk jobbat hemma till stor del i över ett år nu, vilket såklart är tråkigt för gemenskapen. Så förra veckan drog...
Svar
9
· Visningar
434
Skola&Jobb Har ju skrivit lite i andra trådar om att jag blivit reserv på en del utbildningar. Nu har jag klättrat upp så att jag är reserv 1, 9...
2
Svar
20
· Visningar
1 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Ny färg på olästa notiser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Minnesträning
  • Tittar in i ditt kök del 25
  • plastband i butik?

Hund, Katt, Andra Djur