Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Gud vilket flyt ni verkar ha!

Har varit lite dålig på att lägga upp men mna blir motiverad av den här tråden! Håller med ovanstående som skrev att ens tankesätt har ändrats. Nu när jag puttrar omkring hemma och stöter på något tveksamt, landar det i salu garderoben istället för att ta plats och störa mig. Så skönt! ✨

Har förövrigt rensat ut ett "här landar alla mina plantgrejer" hörn. Otroligt väl behövt och nej, jag behöver inga fler innekrukor i stl. 9cm....
 
Sammanlagt har jag ändå sålt för typ 1300 denna veckan som var, om jag slår ihop alla mina två kanaler, klappar mig själv på axeln* ^^ Känns som jag börjar få till det nu. Funderar på att förlänga min hylla på loppisen med 2v redan nu då jag har sånt medflyt ,, men vågar knappt tro det håller i sig 🙏🤞
 
Gjorde ett litet ryck idag.

Skrev ner alla böcker jag har, delade upp i svenska och engelska och la ut dem för styckpris eller paketpris.
Lade även ut ett nattduksbord, en matberedare, en induktionsplatta och en kaffekvarn. Allt i lokala facebook-gruppen.

Hoppas på att bli av med något iaf.
 
Sålt lite mer idag. :D
En bundle så blev av med två plagg på en gång.

Annars har jag kommit fram till att Vinted är perfekt att fönstershoppa i mao lägga till i favoriter. Och skulle något av mina favoriter köpas av någon annan är det inte hela världen. För då spar jag plats hemma när inget kommer hem, perfekt när mitt stora mål är att rensa ut. :angel:
Blir tom glad när jag får mail om att varan "tyvärr" är såld. :rofl:

Och skulle jag hitta något jag verkligen, verkligen vill ha är det Secondhand så känns bättre för miljön osv.
 
Inget napp på något av det jag lagt ut på Facebook :(

Eller ja det är inte helt sant förresten.. Jag har ett litet sidobord/nattduksbord till salu. Det är en bild på bordet (ett bord), det står i annonsen att det är ETT sidobord som har en låda och ett fack. Fick en fråga idag på annonsen om det bara är ett bord eller två? På riktigt folk är så korkade..
 
Skickade mina pussel idag och ber att det kommer fram ok. Har nog själv inte varit så kritisk mot pusselboxhörn, enda gången som jag reagerat på ankommande skick var när kartongen hade ett stort hål :confused: ( och en bit borta om jag nu inte tejpade fast den i kartongen i ett försök att få ihop allt). Var mycket smidigt att få etiketten utskriven! Kan tänka mig att sälja mer saker, vad hände :D Har försökt rensa bland kläder men det tar ett tag med byte av säsong strax så har även i förrådet. Plus om man ska prova kläder tar det ju evigheter om allt görs samtidigt ändå hehe

Ev har jag ett pussel som jag kan tänka mig bli av med. Synd att pussel ofta är trevliga så man vill ha kvar dom:p
 
Någon av er andra Vinted- försäljare som använt deras boost-tjänst?
Isf på vilken vara köpte ni till boostar? Fick ni saken såld?
 
Det är bakluckeloppis i stan imorgon. Jag funderar på att åka dit, men jag har inte haft möjlighet att förbereda något alls så jag vet inte om det blir för stressigt 😕
 
Någon av er andra Vinted- försäljare som använt deras boost-tjänst?
Isf på vilken vara köpte ni till boostar? Fick ni saken såld?
Jag har boostat två eller tre gånger och det har gjort nytta! Jag har boostat sådant som varit iögonfallande och populärt för att dra in folk till min profil och har fått sålt både boostade saker och en del andra saker. Skorna och jackan var boostade. Jag minns inte om leggingsen var boostade också eller om de såldes tack vare jackan
IMG_8475.jpeg
 
Jag har nu slängt favoritpyjamasen då den hade 10cm stora hål vid armbågarna, det tog emot...! Två par byxor fick också följa med (ca 10-15 år gamla) som jag inte haft på några år utan väntat på att jag ska komma i dem igen... Kasta, gumman ^^
 
Känner mig lite avig mot vinteds långa tid för behandling av uttag.

Jag tog ut 9 april, beräknad utbetalning 19 april och ser fortfarande inga pengar på kontot.
 
Känner mig lite avig mot vinteds långa tid för behandling av uttag.

Jag tog ut 9 april, beräknad utbetalning 19 april och ser fortfarande inga pengar på kontot.
Oj!
Jag gjorde ett uttag 10 april, 11 april hade jag pengarna på kontot. Har du dubbelkollat på banken att du inte fått in dom?

Det står dock på Vinted att de ska komma den 17e,men de har ju redan
IMG_20240419_143559.jpg
kommit 🤷🏼‍♀️
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Happimess
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 126
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 078
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp